کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

تصاویر| سفر معاون وزیر بهداشت و درمان به کهگیلویه و بویراحمد؛ مجوز ساخت بیمارستان سرطان در یاسوج صادر شده است

10 بهمن 1402 ساعت 13:11

سعید کریمی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.


سعید کریمی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه 1402) سعید کریمی، معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.
افتتاح چندین طرح درمانی، بازدید از بیمارستان‌های استان و دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نمایند‌های مجموعه بهداشت و درمان در استان و نشست با اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه از جمله برنامه‌های معاون درمان وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی در این سفر یک روزه به یاسوج است.
تصاویر| سفر معاون وزیر بهداشت و درمان به یاسوج؛ دیدار با استاندار و افتتاح چند طرح درمانی
سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.
 معاون درمان وزارت بهداشت در این دیدار گفت: مجوز ساخت بیمارستان سرطان در یاسوج صادر شده است. کلیه تجهیزات این بیمارستان به صورت رایگان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی یاسوج قرار می‌گیرد.
سید علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار گفت: ساخت بیمارستان پاتاوه، اورژانس قلب و رفع مشکلات بیمارستان نرگسی گچساران بخشی از مطالبات ما در حوزه درمان استان است.
سعید جاودان سیرت، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج همچنین گفت: طی دو سال اخیر بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان تجهیزات به صورت هیأت امنایی وارد استان شده است و بیمارستان سرطان به زودی در استان ساخته می‌شود.
به گزارش کبنا، در ادامه سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت و درمان از بیمارستان امام سجاد (ع) بازدید کرد.




 


کد مطلب: 471982

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/471982/تصاویر-سفر-معاون-وزیر-بهداشت-درمان-کهگیلویه-بویراحمد-مجوز-ساخت-بیمارستان-سرطان-یاسوج-صادر-شده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1