کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع بخشی از مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون مطرح شد

روشنفکر علیه چه کسانی نزد شورای نگهبان فریاد می‌زند؟

23 دی 1402 ساعت 0:42

مهدی روشنفکر نماینده فعلی مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: دست بردار نیستم به مجلس راه هم پیدا نکنم، آرامش مردم را به هم می‌زنید، آرامش‌تان را بر هم خواهم زد.


مهدی روشنفکر نماینده فعلی مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: دست بردار نیستم به مجلس راه هم پیدا نکنم، آرامش مردم را به هم می‌زنید، آرامش‌تان را بر هم خواهم زد.
   

به گزارش کبنا، مهدی روشنفکر در جمع تعدادی از مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون اظهار کرد: همه می‌گوییم که مطیع فرامین رهبری هستیم و شماهایی که می‌گویید سوپرانقلابی هستید، شماهایی که به ما می‌گویید؛ غیر انقلابی، شما که انقلابی هستید چرا اجازه نمی‌دهید فرامین مقام معظم رهبری پیاده شود.
وی با اشاره به پخش عملکردش از شبکه صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کردند؛ در دو نامه ( که بنده همین‌جا از آقای رئوف رئیس صدا و سیمای استان تشکر می‌کنم) فلان کس و فلان سازمان وارد شدند که نمی‌بایست قسمت بعدی صحبت‌های روشنفکر را در صدا و سیما پخش کنید، چرا؟
روشنفکر بدون اینکه نامی از کسی ببرد، تصریح کرد: تو سهل‌انگاری و کم‌کاری کردی تو ضعیف و ناتوان بودی و حق مردم را پایمال کردی‌. تو کوتاهی کردی، حقوق مردم را ضایع کردی و اعتبارات استان را برگرداندی و نامه نوشتی استان از محرومیت خارج شد و اجازه ندادی حق این مردم به آنها برسد. تو حق این کارمندانی که محتاج‌اند را حذف کردی و نامه نوشتی، باعث شدی اعتبارت به خزانه بازگردد و تو باید محاکمه شوی.
نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم، خواهران، بزرگواران، فرهنگیان، فرهیختگان و معتمدین، ما هم فرزند این انقلاب هستیم، گناه ما عملکرد ضعیف شماست.
وی ابراز کرد: قطعاً به هر طریق ممکنی، دستم به جماران می‌رسد و دستم به شورای نگهبان در کشور خواهد رسید، فریاد خواهم زد. من باید صدای مردم باشم و این وظیفه را قانون اساسی در اختیار من قرار داده است.
روشنفکر تأکید کرد: به عنوان صدای مردم در خانه ملت فریاد خواهم زد که چرا اجازه نمی‌دهند ما فرامین مقام معظم رهبری را دنبال و پیاده کنیم.
به دنبال صحبت‌های آقای روشنفکر، یکی از کاربران فضای مجازی نیز در مطلبی آورده است؛
سخنان مهدی روشنفکر علیه برخی که حتی اجازه نمی‌دادند سخنان و گزارش عملکرد مهدی روشنفکر از صدا و سیما منتشر گردد.
این کاربر در ادامه نوشت: وقتی رقبا نتوانند از روشنفکر مورد خاصی برای توجیه مردم در عدم حمایت از وی پیدا کنند، مجبورند دست به بی‌اخلاقی، توهین و تهمت بزنند.
پس از انتشار فیلم تقطیع شده برای دلسرد کردن مردم نجیب و فرهنگ‌دوست سی‌سخت از جریان مردمی ندای وحدت، اینبار انتشار فیلمی تقطیع شده با هدف وارد کردن‌اتهام مبنی بر پرونده‌سازی به مهدی روشنفکر دست این جماعت معلوم‌الحال را برای مردم رو کرد.
روشنفکر همواره به رقبای خود توصیه نموده که دست از تخریب و تهمت با ترفند‌های مختلف بردارید و با عملکرد و برنامه به میدان رقابت بیایید.
ما حامیان ندای وحدت و مردم بویراحمد بزرگ نیز از نامزد‌های انتخاباتی مجلس درخواست داریم رعایت اخلاق و قانون را در اولویت قرار دهند و با عملکرد و برنامه به میدان رقابت بیایند.


کد مطلب: 471312

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/471312/روشنفکر-علیه-کسانی-نزد-شورای-نگهبان-فریاد-می-زند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1