کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

بزرگواری: تاکنون هیچ بیانیه و موضع رسمی پیرامون صلاحیت نامزد‌های انتخابات مجلس نداشتم/ مردم به شایعات توجه نکنند

18 دی 1402 ساعت 23:57

فعال سیاسی و اجتماعی کهگیلویه بزرگ گفت: بنده تاکنون در زمینه ردصلاحیت‌ها و مواضع رسمی انتخاباتی‌ام در هیچ جایی صحبت نکردم و انتشار بیانیه اخیر منتسب به ستاد مردمی اینجانب، هیچ ارتباطی با مواضع رسمی بنده ندارد و آن را تأیید نمی‌کنم.


فعال سیاسی و اجتماعی کهگیلویه بزرگ گفت: بنده تاکنون در زمینه ردصلاحیت‌ها و مواضع رسمی انتخاباتی‌ام در هیچ جایی صحبت نکردم و انتشار بیانیه اخیر منتسب به ستاد مردمی اینجانب، هیچ ارتباطی با مواضع رسمی بنده ندارد و آن را تأیید نمی‌کنم.
سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با کبنانیوز، در پاسخ به سؤالی پیرامون مطرح شدن مواضع و دیدگاه‌های انتخاباتی او از کانال‌ها و پیج‌های اینستاگرامی به ویژه انتشار بیانیه‌ای در خصوص ردصلاحیت رقبا، اظهار کرد: بنده تاکنون در زمینه ردصلاحیت‌ها و مواضع رسمی انتخاباتی‌ام در هیچ جایی صحبت نکردم و انتشار بیانیه اخیر منتسب به ستاد مردمی اینجانب، هیچ ارتباطی با مواضع رسمی بنده ندارد و آن را تأیید نمی‌کنم.
نامزد انتخابات دوره دوازدهم حوزه کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام افزود: هنوز تبلیغات انتخاباتی شروع نشده و بر همین اساس، ستاد اینجانب هنوز شروع به فعالیت نکرده که بخواهد بیانیه صادر کند بنابراین انتشار هر گونه مطلب، بیانیه یا هر موضع انتخاباتی از طریق پیج‌های اینستاگرامی، سایت‌های غیرمعتبر و فضای مجازی ارتباطی با بنده ندارد.
حجت‌الاسلام بزرگواری با بیان اینکه رعایت اخلاق، احترام به نظر شورای نگهبان و جایگاه و پایگاه مردمی همه نامزد‌ها و دوری از التهابات و حواشی در شرایط کنونی ضروری است، تصریح کرد: خطاب به مردم عزیز استان به ویژه حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ عرض می‌کنم که اخبار، اطلاعات، بیانیه‌ها و هرگونه موضع انتخاباتی بنده از طریق وب‌سایت رسمی به آدرس bozorgvari۱۲.ir به اطلاع مردم شریف و نجیب ایران رسانده خواهد شد.
وی با بیان اینکه در روز‌های آتی به طور رسمی از این سایت خبری، رونمایی می‌شود، اضافه کرد: علاوه بر اخبار و بیانیه‌ها، برنامه‌ها، دیدگاه و چشم‌انداز پیش‌رو در عهدی که با مردم بستم از همین طریق اطلاع‌رسانی خواهد شد و در زمان مناسب نیز با حضور در بین خبرنگاران و رسانه‌های رسمی، پاسخگوی سؤالات و مطالبات آن‌ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی خواهم بود.
نماینده ادوار کهگیلویه بزرگ در بخش دیگری از صحبت‌هایش از همه هوادارانش خواست تا از موضع‌گیری‌های احساسی و خودسرانه به نام ستاد مردمی، کانون هواداران و هر عنوان دیگری خودداری کنند و مسائل مهم پیرامون جریان مردمی شکل گرفته را از طریق سایت رسمی اعلام شده پیگیری و دنبال کنند و به شایعات توجه نکنند.
وی ضمن قدردانی از الطاف بی‌شائبه مردم و هواداران، از همه مردم خواست تا با رعایت قانون، حفظ وحدت و آرامش در یک فضای سالم و اخلاق‌مدارانه به رقابت بپردازند و هدف اول خود را ترغیب مردم به حضور در پای صندوق رأی و تقویت مشروعیت و مقبولیت نظام قرار دهند.
حجت‌الاسلام بزرگواری یادآور شد: برای همه رقبا و هواداران آن‌ها احترام قائلم و قبل از آنکه به دید رقیب به آن‌ها نگاه کنم، آن‌ها را رفیق و هم استانی می‌دانم و‌امیدوارم انتخابات پیش‌رو با حضور همه نامزد‌ها، پرشورتر از همیشه برگزار شود.


کد مطلب: 471194

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/471194/بزرگواری-تاکنون-هیچ-بیانیه-موضع-رسمی-پیرامون-صلاحیت-نامزد-های-انتخابات-مجلس-نداشتم-مردم-شایعات-توجه-نکنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1