کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون امنیتی وزیر کشور:

معاون امنیتی وزیر کشور: بقایای اجساد دو نفر از تروریست‌ها که عملیات انتحاری انجام داده اند در محل به دست آمده / افراد مختلفی را سربازان گمنام امام زمان در ۵ شهر و ۵ استان دستگیر کرده اند؛ این عوامل پشتیبان و مرتبط با این حادثه هستند

15 دی 1402 ساعت 18:37

معاون امنیتی، سیاسی وزیر کشور خاطر نشان کرد: باقی مانده اجساد تروریست های خبیث نیز به دست آمده و  هر دو تروریست عملیات انتحاری انجام داده اند که بخش هایی از بدن آنها در محل انجام عملیات به دست آمده است. 


ایرنا: معاون امنیتی وزیر کشور آخرین آمار شهدای حادثه تروریستی را به تفکیک جنسیتی تشریح کرد.
 به گفته وی تعداد شهدای زیر ۱۸ سال ۳۰ نفر افراد زیر ۱۰ سال ۹ نفر که مردان ۳۶ نفر و زنان ۵۳ نفر هستند که جمع شهدا ۸۹ نفر است که ۷۶ نفر ایرانی و  ۱۳ نفر هستند.  
وی افزود: باقی مانده اجساد تروریست های خبیث نیز به دست آمده و  هر دو تروریست عملیات انتحاری انجام داده اند که بخش هایی از بدن آنها در محل انجام عملیات به دست آمده است. 
 معاون امنیتی، سیاسی وزیر کشور خاطر نشان کرد: درباره مجروحان نکته مهم این است که تعداد انگشت شماری هستند که در بخش مراقبت های ویژه متصل به دستگاه هستند و ممکن است تعداد بسیار کمی به تعداد شهدا افزوده شود. 
 وی بیان کرد: افراد مختلفی را سربازان گمنام امام زمان در ۵ شهر و ۵ استان دستگیر کرده اند که این عوامل پشتیبان و مرتبط با این حادثه هستند که در ساعات آینده گزارش مشروح آن توسط دستگاه های امنیتی اعلام می شود. اجازه دهید گزارش نهایی را دستگاه های امنیتی بدهند.


کد مطلب: 471088

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/471088/معاون-امنیتی-وزیر-کشور-بقایای-اجساد-دو-نفر-تروریست-ها-عملیات-انتحاری-انجام-داده-اند-محل-دست-آمده-افراد-مختلفی-سربازان-گمنام-امام-زمان-۵-شهر-استان-دستگیر-کرده-این-عوامل-پشتیبان-مرتبط-حادثه-هستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1