کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

دشمن با شعار «زن، زندگی، آزادی» به دنبال تحقیر زنان مسلمان است

3 دی 1402 ساعت 14:35

 نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: عده‌ای که امروز شعار "زن، زندگی و آزادی" سر می‌دهند بدانند که زن و آزادی مقدس هستند و دشمن با خدشه دار کردن آن‌ها قصد دارد زنان مسلمان را تحقیر و برهنگی را ترویج دهد.


 نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: عده‌ای که امروز شعار "زن، زندگی و آزادی" سر می‌دهند بدانند که زن و آزادی مقدس هستند و دشمن با خدشه دار کردن آن‌ها قصد دارد زنان مسلمان را تحقیر و برهنگی را ترویج دهد.
به گزارش کبنا، آیت الله سید نصیر حسینی در سومین اجلاس نماز در گچساران با بیان اینکه نماز کلید بهشت خداوند است، افزود: در صورتی که جامعه را به سوی بهشت هدایت نکنیم بدون شک ضرر بزرگی خواهیم کرد.
وی بیان کرد: آزادی که در آن حجاب نباشد هیچ معنایی ندارد و انسانی که زندگی معنوی دارد اجازه بی‌حجابی را به خودش نخواهد داد.
حسینی اظهار کرد: برخی‌ها با انتخاب مسیر بد فکر می‌کنند که با ظلم و ستم می‌توان به آرامش رسید درحالی‌که راه رسیدن به آرامش و بهشت همین نماز است.
وی ابراز کرد: مهمترین عامل به آرامش رسیدن انسان معنویت است و نماز به دلیل تأثیرگذاری بر فرد و اجتماع و همچنین تربیت روح و روان در همه شرایط بر انسان واجب است.
حسینی تصریح کرد: برای دوری از بزهکاری، طلاق، اعتیاد، ولنگاری، بی‌حجابی، فساد و فحشا در جامعه باید معنویت را گسترش داد.
وی تصریح کرد: نماز رشد فکری، علمی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را به همراه دارد و آن موضوعی که جامعه را به سوی توسعه و پشرفت سوق می‌دهد نماز است.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: در مسائل اقتصادی تلاش، کوشش و رعایت فرمول‌های اقتصادی لازم است اما بخشی هم به رعایت تقوای الهی برمی‌گردد.
حسینی با بیان اینکه امروز ۶۰ درصد از مناطق غزه زیر بمباران رژیم صهیونیستی ویران شده افزود: نظام سلطه و کشور‌های مستکبر هم به راحتی دست به کشتار انسان‌ها در عالم می‌زنند.
وی تصریح کرد: اگر بخواهیم به آرامش و توسعه برسیم و جامعه عاری از معضلات اجتماعی و ناهنجاری‌ها باشد باید فرزندانی اهل نماز تربیت کنیم.
حسینی ابراز کرد: مقاومت در مقابل دستورات خداوند یک مقاومت جاهلانه است و خداوند می‌خواهد انسان‌ها در پرتو نماز و احکام الهی به سعادت دنیا و آخرت برسند.
وی ادامه داد: امروز ترویج معنویت در جامعه راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.


کد مطلب: 470716

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/470716/دشمن-شعار-زن-زندگی-آزادی-دنبال-تحقیر-زنان-مسلمان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1