کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نشست هم‌اندیشی زنان اندیشمند با منتظریان برگزار شد

هدایت‌خواه: از نظر من آقای منتظریان اصلح است و به او رأی دهید / منتظریان: برخی رقبا می‌خواهند بر طبل اختلاف ما با آقای‌ هدایت‌خواه به نفع خودشان بکوبند که این حرف‌‌ها درست نیست / ما نیازمند به مدیران قابل هستیم

27 آذر 1402 ساعت 17:06

نشست هم‌اندیشی زنان اندیشمند با موضوع بررسی مسائل اساسی شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با حضور نادر منتظریان، فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. 


نشست هم‌اندیشی زنان اندیشمند با موضوع بررسی مسائل اساسی شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با حضور نادر منتظریان، فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. 
  

به گزارش کبنا، عصر امروز (دوشنبه 27 آذرماه 1402) نشست هم‌اندیشی زنان اندیشمند با موضوع بررسی مسائل اساسی شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با حضور نادر منتظریان، فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. در این نشست برخی از زنان به بیان دیدگاه‌های خود پیرامون موضوعات مختلف سیاسی و اجتماعی استان پرداختند.
در این نشست عظیمه هدایت‌خواه، ضمن اهمیت و تشریح انتخاب اصلح و با بیان اینکه انتخاب اصلح در زندگی ما نقش اساسی دارد، اظهار کرد: «من به عنوان خانواده آقای هدایت‌خواه به برادر بزرگترم (ستار هدایت‌خواه) مراجعه کردم و ایشان گفت؛ از نظر من آقای منتظریان اصلح است و به ایشان رأی بدهید.»
خانم زمانی، حقوقدان و فعال سیاسی در این نشست، گفت: توسعه و پیشرفت جامعه را با انتخاب کاندیدای اصلح می‌توان رقم بزنیم.
نادر منتظریان، فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، در ابتدای صحبت‌هایش در این نشست به بیان ویژگی‌های شخصیتی حضرت زهرا(س) پرداخت و گفت: بر اساس آیات و روایات هر چه در این زمین وجود دارد و اگر آسایش و آرامشی است، به دلیل وجود حضرت زهرا(س) و فرزندان پاک و مطهر آن حضرت است. ما تا قیامت مدیون حضرت زهرا (س) هستیم و الگوی زنان عالم است.
وی با بیان اینکه نیمی از جمعیت جامعه ما زنان هستند، افزود: اگر قرار است که جامعه به توسعه پایدار و نقطه ایده‌آل برسد، باید بدانیم که نصف جمعیت جامعه زنان هستند و نصف دیگر هم دست پرورده زنان‌اند. نسل جوان امروز ما گلایه‌های دارند و اشتغال دغدغه اصلی آنها است. بخشی از گلایه‌های جوانان مربوط به مسئولان است که باید برای آنها چاره‌اندیشی کنند.

منتظریان تصریح کرد: جوانان دل در گرو ایران اسلامی دارند و باید نظر و گلایه‌های آنها را پذیرفت و برای رفع آنها قدم برداشت.
وی با اشاره به افزایش آسیب‌های اجتماعی در سطح استان و نقش آموزش و پرورش، اظهار کرد: جوانان ما امروز گرفتار آسیب‌های اجتماعی هستند. مجلس یکی از نهادهای قانون‌گذاری است که نقش اساسی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند.  
منتظریان افزود: اگر می‌خواهیم از درد و رنج‌های گریبانگیر جامعه عبور کنیم باید انتخاب اصلح داشته باشیم. باید مدیران قابل در جامعه حاکم شوند. برخی از مدیران شایستگی، تعهد و تخصص لازم را ندارند. 
این فعال سیاسی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های این استان در حوزه آب، منابع طبیعی و جنگل، نیروی انسانی و... اشاره کرد و گفت: اگر در انتخابات درست تصمیم بگیریم، می‌توانیم از این ظرفیت‌ها به بهترین شکل بهره گرفت و ده‌ها شغل ایجاد کرد.
وی تاکید کرد: ما نیازمند به مدیران قابل هستیم. امروز عزیزان، دانش‌آموزان و نسل ما در آموزش و پرورش در حال بیچاره شدن هستند. خیلی از افرادی را در آموزش و پرورش کنار گذاشته‌اند که زحمات زیادی در عرصه تعلیم و تربیت کشیده‌اند. بالاخره اگر ما می‌خواهیم تغییر ایجاد شود باید مجلس خوبی داشته باشیم.

منتظریان در ادامه به برخی از حرف و حدیث‌ها در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: امروز خانم هدایت‌خواه (خواهر ستار هدایت‌خواه) که نزدیک‌ترین فرد به آقای هدایت‌خواه است، به صراحت اعلام کرد که نظر آقای هدایت‌خواه چیست؟ لذا برخی از رقبا می‌خواهند همواره بر طبل اختلاف ما با آقای هدایت‌خواه به نفع خودشان بکوبند که این حرف‌ها هیج‌کدام‌شان درست نیست.
وی افزود: امروز مهمترین آسیب جامعه ما بحث طایفه‌گرایی و قبیله‌گرایی است. مردم در این مسئله هیچ تقصیری ندارند. اما ما به عنوان مسئول در جایی که کم می‌آوریم پشت طوایف‌مان پنهان می‌شویم و از طوایف سوء استفاده می‌کنیم. همه طوایف برای ما قابل احترام است و امروز شعار بویراحمد واحد به یک گفتمان واحد تبدیل شده است و بر اساس این گفتمان شایستگان بر مسند قرار می‌گیرند.
منتظریان در پایان تاکید کرد: بحث سردسیر و گرمسیر دیگر در این دوران پایان یافته و امروز همه به این نظر واحد رسیده‌اند که باید با هم به فکر بویراحمد واحد باشند.
 


کد مطلب: 470501

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/470501/هدایت-خواه-نظر-آقای-منتظریان-اصلح-او-رأی-دهید-برخی-رقبا-می-خواهند-طبل-اختلاف-آقای-نفع-خودشان-بکوبند-این-حرف-ها-درست-نیست-نیازمند-مدیران-قابل-هستیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1