کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام تسلیت «خرامین» به‌مناسبت شهادت سید علی فردوسیان

17 آذر 1402 ساعت 18:31

علی خرامین، فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد به‌مناسبت شهادت سید علی فردوسیان پیام تسلیتی صادر کرد.


علی خرامین، فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد به‌مناسبت شهادت سید علی فردوسیان پیام تسلیتی صادر کرد.
به گزارش کبنا، این پیام به شرح زیر است.
بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
کاروان شهادت و سعادت در طول حیات بشر هیچ وقت متوقف نبوده و مدام صدای ملائک خدایی را زمزمه می‌کند که بندگان صادق او را برای پیوستن به این کاروان ندا می‌دهد. گرچه گاهی سرعت کاروان تند و کاهی کند اما همیشه چون چشمه خروشان متصل به دریا متناسب با فصول تاریخ شربت شهد شهادت را فواره می‌کند.
تمام بندگان صادق و عاشق خدا بر اساس آیه ذکر شده در صف نوشیدن این شهد گوارایند، اما به نوبت. چه درد‌آور است واماندن از قافله دوستان و سال‌ها انتظار و چه گوارا و شیرین است پیوستن به آنان پس از چهل و‌اندی سال حسرت دوری و شوق وصال.
حاج علی فردوسیان، از جمله منتظران این بزم عاشقانه بود که بالاخره کاسه صبرش لبریز و هوای وصل دوستان شهیدش را نمود. او موزه تاریخ زخم‌های دفاع مقدس بود. او عاشقانه چهل و‌اندی سال با درد‌های جانکاه ساخت. درد‌ها آزارش دادند اما هیچ وقت تسلیم آنان نشد. بیش از آنکه در خانواده و جامعه باشد بر روی تخت بیمارستان بود و به اندازه تمام دنیا زیر تیغ عمل جراحی رفت اما شکوه نکرد.
با خود زمزمه می‌کرد
عاشقم بر لطف و بر جورش به ضد
ای عجب من عاشق این هر دو ضد
ترسم و نالم که تو باور کند
از کرم او جور را کمتر کند
شجاع بود و بی‌باک، در دفاع از ارزش‌های مقدسش هیچ وقت کوتاه نیامد. با تمام درد‌های و زخمه‌ای مانده از ترکش‌های آهنین، درد و رنج دفاع از آرم ان یارانش را به جان می‌خرید.
بعد از سال‌ها انتظار و دوری از یارانش روح ملکوتی او آسمانی و ندای "فزت و رب الکعبه" را در بیمارستان پیوند صدرا سرداد و "عند ربهم یرزقون" را با تمام وجود شنید.
گوارایاش باد شهد شیرین شهادت، مبارک باد بر او ردای زیبا و رنگین شهادت.
اینجانب شهادت این جانباز سرافراز شجاع را به محضر ولی عصر عج، رهبر معظم انقلاب، مردم استان، بیت مکرم و همه همراهان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم. مات شهیدا، عاش سعیدا


کد مطلب: 470172

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/470172/پیام-تسلیت-خرامین-به-مناسبت-شهادت-سید-علی-فردوسیان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1