کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تحلیل:

میدان جهاد یا میدان فاتحه خوانی؟!

9 آذر 1402 ساعت 18:54

چند ماه تا انتخابات مجلس 1402 مانده و قافله کاندیداهای احتمالی انتخابات به راه افتاده است، خیلی از مردم از این کاروان های انتخاباتی ناراضی اند.


چند ماه تا انتخابات مجلس 1402 مانده و قافله کاندیداهای احتمالی انتخابات به راه افتاده است، خیلی از مردم از این کاروان های انتخاباتی ناراضی اند.
برخی از مخاطبان پایگاه خبری کبنانیوز در خصوص کاروان های انتخاباتی اینگونه نوشته اند: «مدتی هست بعضی از کاندیدهای انتخابات وعده می دهند که فلکه جهاد تشریف بیارید برویم فاتحه خوانی، یکی نیست بگه شما مردمو به سخره گرفتید یا هدفی دیگه دارید همین نماینده فعلی که از تهران تشریف میاره به مردم وعده میده بیایید برویم فاتحه خوانی، چه خدمتی به این مردم کردند ایا با فاتحه خوانی همه چیز تمامه؟» یکی دیگر از مخاطبان نیز نوشته: «خواهشا وعده های توخالی ندید، تشکر از کاندیدای انتخاباتی که با به راه انداختن کاروانهای فاتحه خوانی موجبات خنده ما رو فراهم می‌کنند. فلکه جهاد شده فلکه فاتحه خوانی.»
هفته گذشته نیز مانورهای فاتحه خوانی در مناطق مختلف بویراحمد در فضای مجازی بسیار پر بازدید شده بود، قدرت نمایی کاندیداها در بزرگ بودن قافله فاتحه خوانی در نوع خود جلب توجه زیادی کرد.
با وجود این مانورها و قافله ها، این سیاسیون تا چه حدی به قول های خود عمل می کنند؟ این شیوه شرکت در مراسم های فاتحه خوانی چه سود و فایده ای برای صاحب عزا یا چه سودی برای مردم دارد؟ آیا این افراد واقعا می توانند نماینده خوبی برای مردم باشند؟ با این روش تبلیغات و مانور دادن، چه چیزی را می خواهند ثابت کنند؟ اگر از همین افراد خواسته شود در مناظره ای رو در رو با هم شرکت کنند، آیا می توانند عملکرد و برنامه های خود را برای دفاع از حقوق مردم در خانه ملت، عنوان کنند؟ آیا این افراد بجای حرکات نمایشی می توانند برای قانع کردن مردم بدون مغلطه و گفته های اغراق آمیز مباحثه کنند؟
 


کد مطلب: 469864

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/469864/میدان-جهاد-یا-فاتحه-خوانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1