کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

توزیع ۲۷۰ لاشه گوشت گوسفندی در بازار یاسوج / گوشت به قیمت قبلی برگشت

9 آذر 1402 ساعت 18:24

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از توزیع ۲۷۰ لاشه گوشت گوسفندی در بازار یاسوج خبر داد.


مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از توزیع ۲۷۰ لاشه گوشت گوسفندی در بازار یاسوج خبر داد.
به گزارش کبنانیوز، بهور گفت: گوشت گوسفندی امروز در بین تمامی قصاب‌های شهر یاسوج توزیع شد و هیچگونه مشکلی از بابت این موضوع نخواهیم داشت.
وی افزود: دلیل تعطیلی چند روزه قصابی‌ها در یاسوج ، اختلاف بر سر قیمت گوشت در بازار بود که در نهایت قیمت گوشت به همان قیمت قبلی برگشت.
رئیس اتاق اصناف استان هم گفت: قیمت هر کیلوگرم گوشت بره و گوساله 465، گوسفند ۳۸۵ و بز ۳۷۰ هزار تومان است.
الهی افزود: جهت کنترل افزایش قیمت، بازار گوشت در استان روزانه رصد می‌شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از تصمیم ستاد تنظیم بازار و شورای قیمت‌گذاری گوشت قرمز، قیمت کاهش یافت و این امر موجب مقاومت عوامل کشتار و صنف قصابان در ارائه خدمات به مردم شده است.
علی معتمدی‌پور افزود: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار، قیمت هر کیلوگرم گوشت بره و گوساله ۳۶۵ هزار تومان، بزغاله (کهره) ۴۴۰ هزار تومان، میش ۳۸۵ هزار تومان، بز ۳۷۰ هزار تومان نرخ گذاری شده است.
وی اضافه کرد: این سازمان تلاش کرد، بین منافع مصرف‌کننده و تولیدکننده و عوامل بازار تعادلی منطقی ایجاد کند و در یک سال اخیر آرامش نسبی خوبی بر بازار حاکم بود اما ماهیت بازار این فراز و فرودها را دارد و مسئولان اقتصادی استان در راستای حمایت از مصرف‌کننده، قیمت جدید گوشت را مصوب و اعلام کردند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ما درک می‌کنیم که صنف قصابان موافق کاهش قیمت گوشت قرمز نیستند اما قدرت خرید مردم هم مهم است و نباید فراموش کنیم که سرلوحه کار ما قانون و تصمیمات قانونی است و نباید در این شرایط حساس، اقدامی در جهت اخلال در نظم اقتصادی انجام شود.
معتمدی‌پور گفت: قیمت گوشت قرمز مصوب شده و انتظار ما از صنف قصابان و دیگر عوامل مرتبط با تامین گوشت قرمز مورد نیاز مردم این است که با تبعیت از تصمیمات قانونی و با حفظ نظم اقتصادی، خواسته‌های خود را از مجاری قانونی پیگیری کنند و به فعالیت خود در زمینه فروش گوشت قرمز ادامه دهند و مطمئن باشند که جهاد کشاورزی از همه ظرفیت‌های قانونی برای تامین منافع همه حلقه‌های به‌هم‌ پیوسته‌ی بازار از جمله صنف قصابان استفاده خواهد کرد.


کد مطلب: 469862

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/469862/توزیع-۲۷۰-لاشه-گوشت-گوسفندی-بازار-یاسوج-قیمت-قبلی-برگشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1