کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد: همراهی مدیران و معاونان با کاندیداها ممنوع و غیرقانونی است

1 آذر 1402 ساعت 19:06

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرکت مدیران ادارات و معاونین و کسانی که در امر انتخابات مسئولیت دارند در مجالس و همراهی با کاندیدا‌ها ممنوع و غیرقانونی است و با این موارد برخورد می‌شود.


معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرکت مدیران ادارات و معاونین و کسانی که در امر انتخابات مسئولیت دارند در مجالس و همراهی با کاندیدا‌ها ممنوع و غیرقانونی است و با این موارد برخورد می‌شود.
به گزارش کبنانیوز، سید جواد هاشمی مهر امروز چهارشنبه (۱ آذرماه ۱۴۰۲) در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آخرین وضعیت انتخابات در استان گفت: اکنون ۹۸ درصد روستا‌های واجد شرایط دارای اینترنت هستند و این نوید داده می‌شود که می‌توانیم انتخابات را بصورت مطلوب و الکترونیکی برگزار کنیم.
وی در خصوص دخالت و سوء‌گیری مدیران در خصوص انتخابات گفت: شرکت مدیران ادارات و معاونین و کسانی که در امر انتخابات مسئولیت دارند در مجالس و همراهی با کاندیدا‌ها ممنوع و غیرقانونی است و با این موارد برخورد می‌شود.
هاشمی مهر اظهار کرد: مدیران برای ایجاد زمینه مشارکت گسترده مردم در انتخابات باید وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند و بی‌طرفی خود را رعایت کنند که موجب تکدر و دلسردی مردم نشود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در هفته‌های آینده با اقشار مختلف مردم در سطح استان جلساتی را برگزار خواهیم کرد، همایش و جلسات مختلفی با دهیاران، همایش ریش سفیدان و معتمدین و بزرگان ایلات و عشایر، ورزشکاران، ائمه جمعه و روحانیون در سه حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد.
وی گفت: دوره‌های آموزشی برای بخشداران، فرمانداران و مسئولان حوزه‌های انتخاباتی در هفته‌های گذشته برگزار شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: از ۲۷ مهرماه که بحث ثبت نام انتخابات شروع شد، مدیران، معاونان، مدیران شهرستانی، فرمانداران و بخشداران در انتخابات مسئولیت دارند و با هر گونه اقدام سوء‌گیری انتخاباتی برخورد می‌شود. انتخابات آبروی نظام جمهوری اسلامی است، مدیران به معاونین و زیرمجموعه خود تذکرات لازم را بدهند.
رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: انتخابات به فرموده مقام معظم رهبری ۴ رکن اساسی دارد و همه مدیران دولتی باید به این ۴ رکن پایبند باشند. مردم به‌امید ما در انتخابات شرکت می‌کنند و اگر از سوی مدیران نسبت به انتخابات سوء‌گیری ببینند در بحث سلامت انتخاباتی گله‌گذار خواهند شد.
سید مهدی جوکار افزود: فرمانداران تلاش بسیار بالایی دارند، از فرمانداران عزیز تقدیر و تشکر می‌کنم.


کد مطلب: 469589

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/469589/معاون-سیاسی-استانداری-کهگیلویه-بویراحمد-همراهی-مدیران-معاونان-کاندیداها-ممنوع-غیرقانونی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1