کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

گذرگاه ‌و حوضچه فرار در پلیس راه یاسوج _ شیراز احداث می‌شود

28 آبان 1402 ساعت 11:38

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نبود گذرگاه فرار در گردنه یاسوج_ دشت‌روم گفت: دو گذرگاه در این محور در حال احداث است.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نبود گذرگاه فرار در گردنه یاسوج_ دشت‌روم گفت: دو گذرگاه در این محور در حال احداث است.
به گزارش کبنانیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده روز شنبه در بازدید از گردنه یاسوج_ دشت‌روم گفت: گردنه یاسوج به سمت دشت‌روم در پلیس راه یاسوج دارای سرازیری و شیب تندی است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد به همین دلیل نیازمند حوضچه و گذرگاه فرار هستیم که ماشین‌های سنگین این محور در صورتی که دچار مشکل شوند و نتوانند خودروی خود را کنترل کنند در این حوضچه‌ها قرار بگیرند تا مشکلی ایجاد نشود.
وی با بیان اینکه نبود حوضچه‌ها و گذرگاه فرار موجب شده که شاهد خسارات و تلفات زیادی باشیم، گفت: دو گذرگاه فرار در محدوده پلیس راه یاسوج در حال احداث است که به زودی به بهره‌برداری می‌رسند.
احمدزاده از ایجاد تقاطع غیرهمسطح در محل پلیس راه یاسوج خبر داد و گفت با موافقت وزارت راه تقاطع غیرهمسطح در پلیس راه یاسوج به سمت اصفهان احداث می‌شود تا ماشین‌های سنگین از کمربندی عبور کنند و نیاز نباشد وارد شهر شده و خطرساز باشند.


کد مطلب: 469461

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/469461/گذرگاه-و-حوضچه-فرار-پلیس-راه-یاسوج-شیراز-احداث-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1