کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حکم رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان لنده منصوب شد

24 آبان 1402 ساعت 23:30

طی حکمی از سوی رحمان همت پور رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان کهگیلویه و بویر احمد،رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان لنده منصوب شد.


به پیشنهاد مدیر اداره ورزش و جوانان لنده،طی حکمی از سوی رحمان همت پور رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان کهگیلویه و بویر احمد،رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان لنده منصوب شد.

به گزارش کبنانیوز؛ طی این حکم از سوی رحمان همت پور رئیس هیئت استانی،«صابر عظیمی» به عنوان رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان لنده منصوب شد.
در متن حکم همت پور آمده است...
جناب آقای صابر عظیمی

با توجه به پیشنهاد ریاست محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده و تجربه،تخصص و علاقه مندی حضرتعالی،به موجب این حکم به سمت رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان لنده منصوب می شوید،امید است با استعانت از پروردگار متعال در جهت پیشرفت ورزش روستایی و احیاء و ترویج بازی های بومی محلی و ورزش های سنتی موفق و مؤید باشید.
پیش از این امرالله سعیدی به مدت ۴ سال این سمت را به عهده داشتند که با اهدای لوح تقدیر از طرف مدیر اداره ورزش و جوانان و رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان کهگیلویه و بویر احمد از زحمات ایشان تقدیر شد.
تودیع و معارفه در محل اداره ورزش و جوانان لنده برگزار شد.



کد مطلب: 469276

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/469276/رئیس-هیئت-ورزش-روستایی-بازی-های-بومی-محلی-شهرستان-لنده-منصوب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1