کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

اجرای ۳۸ برنامه مختلف به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

23 آبان 1402 ساعت 19:17

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی ۳۸ برنامه مختلف در مدارس استان اجرا می‌شود.


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی ۳۸ برنامه مختلف در مدارس استان اجرا می‌شود.
به گزارش کبنا، حجت دبیقی با تشریح مهمترین این برنامه افزود: نواختن زنگ کتاب و کتابخوانی در مدارس، برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری مسابقه با عنوان جمله برتر، بازدید از کتابخانه‌های مدارس از اهم این برنامه‌ها است.
وی گفت: بازدید دانش‌آموزان از کتاب خانه‌ها، برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع کتاب، تجلیل از دانش‌آموزان برتر علمی و پژوهشی و اجرای سرود همگانی مدرسه با عنوان یار مهربان کتاب از دیگر برنامه‌ها در هفته کتاب و کتابخوانی است.
دبیقی تعداد کتابخانه‌ها در مدارس استان را هزار و ۹۸۹ باب کتابخانه اعلام کرد و افزود: از این تعداد هزار و ۱۰ کتابخانه کلاسی و بقیه کتابخانه آموزشگاهی است.
معاونت پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک هفته کتاب وکتابخوانی به جامعه بزرگ معلمان و دانش‌آموزان گفت: بی‌گمان یکی از اهداف نظام آموزش و پرورش، گسترش آموخته‌های دانش‌آموزان و افق فکری آنان بوده که کتاب و کتابخانه مهمترین ابزار برای تحقق این مهم هستند.
 


کد مطلب: 469262

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/469262/اجرای-۳۸-برنامه-مختلف-مناسبت-هفته-کتاب-کتابخوانی-مدارس-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1