کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار مدیران دانشگاه پیام‌نور دهدشت با فرماندار کهگیلویه برگزار شد

مطالبه دانشگاه پیام‌نور از فرماندار

23 آبان 1402 ساعت 17:54

صبح امروز مدیران، جمعی از پرسنل اداری و هیئت علمی دانشگاه پیام نور دهدشت طی دیدار با فرماندار کهگیلویه خواستار پیگیری مجدانه و اجرای برنامه‌های تحولی در کهگیلویه شدند.


صبح امروز مدیران، جمعی از پرسنل اداری و هیئت علمی دانشگاه پیام نور دهدشت طی دیدار با فرماندار کهگیلویه خواستار پیگیری مجدانه و اجرای برنامه‌های تحولی در کهگیلویه شدند.
به گزارش کبنا، فرماندار کهگیلویه در نشست با رئیس دانشگاه پیام نور و جمعی از پرسنل اداری و هیئت علمی این دانشگاه، دانشگاه را عامل ایجاد دانایی و توانایی در جامعه عنوان و اظهار داشت: نظام آموزش عالی تراز انقلاب اسلامی پیوسته دانا محور، متفکر و باعث پیشرفت و تحول در همه عرصه‌ها بوده است.  
مقام عالی دولت در شهرستان کهگیلویه با اشاره به ظرفیت مستعد نخبگان و دانشگاهیان تصریح کرد: از منظر بومی جهت دهی پژوهش‌های دانشگاهی به سمت هدفمندی، حل مسأله و ارائه راه حل علمی دانشگاه به کارگروه‌های شهرستان ضروری است.  
وی تأکید کرد: قطعاً در فرایند تصمیم‌سازی به ارایه روش‌ها و راه حل‌های علمی دانشگاه‌ها برای حل مشکلات شهرستان نیازمندیم.
محقق‌زاده ارتقاء سطح شاخص‌های فرهنگی شهرستان را از اصلی‌ترین ماموریت دانشگاه دانست و خاطر نشان کرد: در جایی که دشمن روی تضعیف خود باوری و هویت جوان ما سرمایه‌گذاری می‌کند رسالت دانشگاه تبیین اولویت‌ها، نگهداشت و تقویت انگیزه در میان جوانان و در نتیجه رشد و شکوفایی و پیشرفت است.  
در ادامه رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت ضمن تقدیر از نگاه ویژه فرماندار در راستای خدمت و تلاش برای رفع مسائل و مشکلات مردم پرداخت و ضمن ارایه گزارشی از عملکرد و ماموریت دانشگاه پیام نور توسعه همه جانبه شهرستان مبتنی بر برنامه‌های تحولی را از مهمترین اولویت‌ها برشمرد و تأکید کرد: دانشگاه پیام نور این امادگی دارد تا با توجه به ظرفیت در کنار شورای اداری شهر ستان خدمتگزاری نماید.


کد مطلب: 469256

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/469256/مطالبه-دانشگاه-پیام-نور-فرماندار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1