کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

ماجرای عکس ماشاءالله و واکنش تند سید قدرت حسینی

22 آبان 1402 ساعت 16:12

این روزها پایگاه اجتماعی برادران حسینی دچار از هم گسستگی شدید و تزلزل شده و مشخص نیست که اسفند 1402 سرنوشت چه دستی بر سر برادران حسینی خواهد کشید.


این روزها پایگاه اجتماعی برادران حسینی دچار از هم گسستگی شدید و تزلزل شده و مشخص نیست که اسفند 1402 سرنوشت چه دستی بر سر برادران حسینی خواهد کشید.
به گزارش کبنانیوز، سید ماشاءالله حسینی کوچکترین برادر خانواده حسینی‌ها است. او با گذاشتن پست‌های مختلف در فضای مجازی تا حد زیادی خود را به‌عنوان جوان پویا و با دغدغه معرفی کرده البته نسبت به خانواده و جریان سیاسی حامیان آنها.
اخیراٌ ماشاء الله حسینی عکسی را استوری کرده که به نوعی به جامعه تلقین کند اختلافاتی بین سید ناصر و سید قدرت وجود دارد و او می‌خواهد این دو را کنار هم ببیند. عکسی که با واکنش تند سید قدرت حسینی مواجه شده و او در متن کوتاهی نوشت: «اینجانب از اقدام‌ ایشان به شدت ناراضی و این حركت ناصواب به قصد لطمه زدن به آبروی حقیر می‌باشد.» این در حالی است که سید ناصر حسینی نماینده فعلی گچساران و باشت فعلاً مواضعش سکوت است و خیلی به حواشی پیرامون خود واکنشی نشان نمی‌دهد.

عکسی که ماشاءالله گذاشته واکنش‌های متعددی در فضای رسانه‌ای به همراه داشت. سید قدرت حسینی‌بحرینی اینگونه نوشت:
احتراماً؛ به عرض می‌رساند
از دیشب آقای ماشاءاله حسینی عكس اینجانب را با برادری كه مدت‌هاست هیچ ارتباطی با اینجانب ندارد استوری نموده است، اینجانب از اقدام‌ ایشان به شدت ناراضی و این حركت ناصواب به قصد لطمه زدن به آبروی حقیر می‌باشد. بهتر است همان شیوه‌ی تفرقه افكنی و بی‌احترامی را كه در طول دو سال نسبت به اینجانب و جریان اصولگرا داشته‌اند، ادامه دهند.
سیدقدرت‌الله حسینی‌بحرینی
این پیام سید قدرت حسینی‌بحرینی بر بحران حسینی‌ها افزود و تا دیروز اگر اختلاف سید قدرت و سید ناصر خیلی روشن نبود و کسی از اختلاف آنان خبر نداشت، عکس ماشاءالله و واکنش‌های متعدد به آن اختلافات را آشکارتر کرد و هر کسی از ظن خود این موضوع را تحلیل و تفسیر کرده است.
به نظر می رسد حواشی پیرامون خانواده حسینی پایان ندارد، پیش از این نیز سید قدرت حسینی‌بحرینی و غلامرضا پاکدل در مقاطع مختلف از اختلاف‌های خودشان و جریان اصولگرایی پرده برداشتند. از طرفی در اقدامی غیرمنتظره سید قدرت حسینی‌ برای کاندیداتوری ثبت نام کرد، هر چند که از این ثبت نام اینگونه تفسیر می‌شود که او به‌دنبال پایگاه اجتماعی از دسته رفته خود، جریان اصولگرا و خانواده‌اش است.
از طرف دیگر نارضایتی از عملکرد سید ناصر به اوج خود رسیده و در این خصوص حرف‌های زیادی هم زده شده است. حالا جریان اصولگرا باید تصمیم بگیرد که می خواهد چه شیوه ای را پیش بگیرد، آیا پشت سر سیدقدرت می ایستند؟ آیا سیدناصر عرصه را برای برادر بزرگتر باز می کند؟ یا اینکه حواشی همچنان ادامه خواهد داشت ... !


کد مطلب: 469213

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/469213/ماجرای-عکس-ماشاءالله-واکنش-تند-سید-قدرت-حسینی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1