کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

ورودی‌‌های یاسوج در محاصره مکانیکی‌ها و تعمیرکاران (+ فیلم )

13 آبان 1402 ساعت 21:00

شهر یاسوج با وجود افزایش مهاجرت ها هر روز بزرگ و بزرگ تر می شود، اما طی این سالها تغییر و تحول خاصی در آن دیده نشده است.


شهر یاسوج با وجود افزایش مهاجرت‌ها هر روز بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود، اما طی این سال‌ها تغییر و تحول خاصی در آن دیده نشده است.
  

به گزارش کبنانیوز، از سال ۱۳۹۱ مسئولان شهر یاسوج قول ساماندهی و احداث شهرک‌هایی [شهرک تعمیرکاران و...] را داده‌اند، اما انگار این شهر طلسم شده که هنوز بعد از ۱۱ سال هیچ اتفاق خاصی در این خصوص در آن نمی‌افتد. آیا واقعاً شهرداری یاسوج نتوانسته بودجه کلانی برای پروژه‌های ساماندهی شهر بگیرد، یا اینکه مشخص نیست چه بلایی سر بودجه‌ها می‌آید.
اکبرآباد ورودی جنوبی شهر یاسوج است، خیابانی طولانی که سرتاسر آن خودرو‌ها پارک کرده‌اند، اما در همین ابتدای شهر، تعمیرکاران و لوازم یدکی خودور‌ها به شلوغی خیابان‌ها افزوده و وضعیت نابسامانی ایجاد کرده‌اند.
ورودی شمالی شهر یاسوج منطقه بنسنجان است که در این سمت شهر نیز مکانیکی‌های زیادی وضع کریهی در این قسمت شهر ایجاد کرده‌اند.
مشخص نیست شهرداری یاسوج چه برنامه‌ای برای این وضعیت دارد، در ۱۰ سال اخیر مدیریت ضعیف شهری در یاسوج مسبب اصلی نابسامانی در این شهر است.
ورودی‌های هر شهری نشانه‌های بصری دارند که در ذهن هر مسافر و رهگذری حک می‌شود، و ورودی‌های یاسوج هم با شلوغی و نابه‌سامانی تعمیرکاران و مکانیکی‌ها در ذهن مسافران می‌ماند.
کبنانیوز آمادگی درج پاسخ مسوولان شهرداری یاسوج را دارد.


کد مطلب: 468879

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/468879/ورودی-های-یاسوج-محاصره-مکانیکی-ها-تعمیرکاران-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1