کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ریحان محمدپور:

هیچ کسی غیر از خودمان دلسوزی ما را نمی‌کند / چپ و راست معنی ندارد، وقتی هنوز نتوانسته‌‌ایم نرخ اشتغال را افزایش دهیم

12 آبان 1402 ساعت 22:05

فعال سیاسی و اجتماعی شهرستان گچساران گفت: هیچ کسی دلسوز ما نیست، ما باید تلاش کنیم و خودمان چرخ توسعه را در حوزه دو شهرستان به حرکت دربیاوریم.


فعال سیاسی و اجتماعی شهرستان گچساران گفت: هیچ کسی دلسوز ما نیست، ما باید تلاش کنیم و خودمان چرخ توسعه را در حوزه دو شهرستان به حرکت دربیاوریم.
به گزارش کبنانیوز، ریحان محمدپور در جمع تعدادی از جوانان شهرستان‌های گچساران و باشت ضمن گرامی داشت ۱۳ آبان ماه گفت: یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، حضور همه ما در راهپیمایی این روز وظیفه‌ای شرعی، دینی و ملی است.
محمدپور بیان کرد: گچساران و باشت نیاز به تغییر‌ اندیشه‌ای دارد، نیاز دارد از فضای خصومت و دشمنی دور شود تا بتوانیم روی مدار توسعه قرار بگیریم، خیلی‌ها می‌خواهند ما در همین فضا بمانیم، خیلی‌ها می‌خواهند محرومیت از این استان رخت نبندد.
محمدپور اظهار کرد: اول از همه باید‌ اندیشه ما‌ اندیشه توسعه‌مدار شود، ما مردم گچساران و باشت در زمان‌های مختلفی این را درک کرده‌ایم که هیچ کسی غیر از خودمان دلسوزی ما را نمی‌کند.
وی افزود: حتی در استان کهگیلویه و بویراحمد هم به همین شکل است، کل مردم استان کهگیلویه و بویراحمد باید به این‌اندیشه برسند که فقط خودمان هستیم که باید روی پای خودمان بایستیم.
محمدپور بیان کرد: به تصور من تنها راه این است که همه همدل شوند، همه یکصدا شوند، تعارضات را کم کنیم، چپ و راست معنی ندارد، وقتی هنوز نتوانسته‌ایم نرخ اشتغال را افزایش دهیم.
محمدپور افزود: ما اول باید به رفاه اقتصادی برسیم، باید به اقتصاد و معیشت مردم برسیم، باید بتوانیم در کنار طرح‌های بزرگ اقتصادی، چند فعالیت زودبازده اقتصادی را به سرانجام برسانیم تا مردم از آن منتفع شوند.
وی گفت: با تمسخر یکدیگر و با تخریب یکدیگر هیچ راهی به جایی نمی‌بریم، اعتقاد من این است که همه نمایندگان در دوره خود تلاش کردند، اگر آقای ایکس که مقبول و محبوب است، بخواهد به قومیت دامن بزند، بخواهد به اختلافات دامن بزند، در یک دوره کوتاه مدت شاید به جایی برسیم ولی در بلندمدت تخریب‌ها و دشمنی‌ها هم بیشتر می‌شود.
محمدپور اظهار کرد: رمز رسیدن به توسعه استقرار نخبگان در دولت است، چه در شهرستان، در استان و در پایتخت. نه هر نخبه‌ای، بلکه نخبه تحصیل کرده و با تجربه، الان خیلی از نخبگان ما در حاشیه هستند، ما باید در دوره جدید مجلس تلاش کنیم نخبگان را جذب کنیم و آهنگ توسعه را در شهرستان تند کنیم.


کد مطلب: 468835

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/468835/هیچ-کسی-غیر-خودمان-دلسوزی-نمی-کند-چپ-راست-معنی-ندارد-وقتی-هنوز-نتوانسته-ایم-نرخ-اشتغال-افزایش-دهیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1