کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

واکنش بخشدار بویراحمد به اظهارات عضو شورای تلخسرو: اصلا هشت میلیارد تومانی برگشت نخورده است

8 آبان 1402 ساعت 19:31

بخشدار مرکزی بویراحمد نسبت به اظهارنظر عضو شورای روستای تلخسرو در فضای مجازی درخصوص برگشت خوردن اعتبارات واکنش نشان داد.


بخشدار مرکزی بویراحمد نسبت به اظهارنظر عضو شورای روستای تلخسرو در فضای مجازی درخصوص 8 میلیارد تومان اعتبار واکنش نشان داد.
به گزارش کبنانیوز، یکی از اعضای شورای روستای تلخسرو در فضای مجازی گفته است که بجای صرف 8 میلیارد پول برای ساختمان مخروبه دهیاری تلخسرو، این پول را برای جابجایی منازلی بدهند که در حریم جاده هستند.
علی اکبری تبار_بخشدار مرکزی بویراحمد اظهار کرد: ساختمانی که دهیار تلخسرو درباره آن سخنانی گفته، متعلق به اداره راهداری استان است و هیچ ارتباطی به دهیاری ندارد. سه چهار سال است که دهیاری با خواهش، تمنا و لطف راهداری در آن جا به صورت رایگان مستقر شده است.
اکبری تبار افزود: راهداری اکنون اعلام کرده که می خواهد این مکان را تجهیز کند و راهداریِ شهرستان را به این مکان انتقال دهد.
وی گفت: در زمان آقای روحانی دهیاری این منطقه مکاتبه ای داشته که این مکان را در اختیار دهیاری قرار دهند. دهیاری تلخسرو به صورت امانی در این مکان مستقر بوده و اکنون به این دهیاری اعلام شده که تخلیه کنند، چون دهیار در این خصوص همکاری نداشت حکم قضایی برای تخلیه این مکان به دهیاری تلخسرو داده شده است.
بخشدار بویراحمد افزود: ساختمان مربوط به دهیاری نیست و چهار سال دهیاری به صورت امانی در این مکان مستقر بوده است.


کد مطلب: 468707

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/468707/واکنش-بخشدار-بویراحمد-اظهارات-عضو-شورای-تلخسرو-اصلا-هشت-میلیارد-تومانی-برگشت-نخورده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1