کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

عباسعلی کدخدایی عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس شورای نگهبان به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد

28 مهر 1402 ساعت 20:12

عباسعلی کدخدایی الیادرانی عضو حقوقدان شورای نگهبان و عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.


عباسعلی کدخدایی الیادرانی، عضو حقوقدان شورای نگهبان و عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.
به گزارش کبنا، دقایق دیگر عباسعلی کدخدایی، عضو حقوقدان شورای نگهبان و عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس 1402 وارد شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد.
گفته می‌شود که کدخدایی با دعوت رئیس دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد به این استان سفر می‌کند.
سید مهدی جوکار_ رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد_ در گفت‌وگو با خبرنگار کبنانیوز در یاسوج، گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان تشکل‌های دانشجویی، شبکه مردمی ناظر امین و دیدار با فرمانداران و هیئت‌های نظارت استان از جمله برنامه‌های کدخدایی در استان خواهد بود.
وی با بیان اینکه آقای کدخدایی با دعوت رسمی به استان آمده است، افزود: فردا (شنبه 29 مهرماه 1402) ساعت 8 صبح دیدار آقای «کدخدایی» با نماینده ولی فقیه در استان برگزار می‌شود. همچنین ساعت 9 صبح با فرمانداران و هیئت‌های نظارت و ساعت 12 ظهر تا 14 در دانشگاه یاسوج با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دیدار خواهد کرد.
وی افزود: ساعت 15 تا 17 هم در سالن شهید هرمزپور سپاه با شبکه مردمی ناظر دیدار خواهد کرد.

عباسعلی کدخدایی عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس شورای نگهبان به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد
خبرهای تکمیلی متعاقباً منتشر می‌شود.


کد مطلب: 468337

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/468337/عباسعلی-کدخدایی-عضو-هیئت-مرکزی-نظارت-انتخابات-مجلس-شورای-نگهبان-کهگیلویه-بویراحمد-سفر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1