کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شنیده ها پیرامون تغییر ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج / یک کهگیلویه ای گزینه اصلی تغییر است

27 مهر 1402 ساعت 18:26

بیش از 8 ماه است که دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با سرپرست اداره می شود و حواشی این نهاد کماکان ادامه دارد.


بیش از 8 ماه است که دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با سرپرست اداره می شود و حواشی این نهاد کماکان ادامه دارد.
به گزارش کبنانیوز، اولین حاشیه دوره مدیریتی جاودان سیرت استعفای امین بابویی از معاونت توسعه بود، نامه اعتراضی سیدناصر حسینی پور در پی تغییرات، خود مشخص می کرد که دانشگاه با حواشی سیاسی درگیر است.
حواشی همیشگی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج جذب نیروهای مازاد بر نیاز و بی ضابطه است که امان این دانشگاه را بریده است. با وجود جذب بی ضابطه نیرو برای بعضی از بخش ها، هنوز این استان و بخصوص بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج از کمبود نیروی تخصصی و پرستار رنج می برد. با وجودی که یک پزشک متخصص و دلسوز در رأس این بیمارستان است ولی هنوز از نظز تجهیزاتی با مشکل مواجه است.
جاودان سیرت در چند ماه گذشته برای حضور بالگرد اورژانس چه کاری کرده؟ چرا طی این مدت هیچ اخباری مبنی بر تلاش جاودان سیرت برای حضور بالگرد اورژانس نشنیده ایم.
چند گانگی در نظام اداری پزشکی وضعیت ناخوشایندی را ایجاد کرده و چند دستگی سیاسی بین پرسنل و کادر اداری همچنان گریبانگیر دانشگاه علوم پزشکی است.
بیمارستان شهید جلیل هیچ ثبات مدیریتی ندارد و بعد از چند ماه مدیران این بیمارستان تغییر کرده اند.
با وجود وضعیت کنونی دانشگاه اخبار حاکی از آن است که تغییراتی پیرامون رئیس دانشگاه در حال انجام است و جاودان سیرت هم رفتنی است، هر چند که رایزنی جاودان سیرت برای ماندن ادامه دارد. گفته می شود مخالفت های سید ناصر حسینی اثر خود را گذاشته و گویا قرار است فردی از کهگیلویه بزرگ در مسند ریاست دانشگاه علوم پزشکی قرار بگیرد.


کد مطلب: 468292

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/468292/شنیده-پیرامون-تغییر-ریاست-دانشگاه-علوم-پزشکی-یاسوج-یک-کهگیلویه-گزینه-اصلی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1