کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کمبود معلم داریم یا نداریم؟

واکنش غیرمنتظره مردم کهگیلویه و بویراحمد به یک خبر / آقای عزت خواه زادگاه خودت معلم ابتدایی ندارد

25 مهر 1402 ساعت 10:31

هم استانی‌های کهگیلویه و بویراحمدی در واکنش به اظهارات مدیرکل آموزش و پرورش از نبود معلم در برخی از مدارس نارضایتی خود را اعلام کردند.


هم استانی‌های کهگیلویه و بویراحمدی در واکنش به اظهارات مدیرکل آموزش و پرورش از نبود معلم در برخی از مدارس نارضایتی خود را اعلام کردند.
به گزارش کبنانیوز، روز دوشنبه مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در خبری (کلیک کنید) اعلام کرد که علی رغم کمبود معلم  هیچ‌کلاس بدون معلمی در سطح استان وجود ندارد. حسنعلی عزت‌خواه گفت: در مقطع ابتدایی کمبود معلم از طریق معاونین مدارس، راهبر‌های آموزشی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی جبران شده تا هیچ کلاسی بدون معلم نباشد. کمبود معلم در برخی دروس مقطع متوسطه در سطح شهرستان‌ها و مناطق نیز با ساعات حق التدریس همکاران فرهنگی پوشش داده شده است. با تدابیر‌اندیشیده شده جهت فعالیت‌های آموزشی در سطح مدارس هبچ کلاس بدون معلمی در سطح شهرستان‌ها و مناطق نداریم.
بعد از این اظهار نظر بیش از ۳۰ نظر قابل تأمل از سوی مردم زیر خبر کبنانیوز گذاشته شد، که حجم بالای اطلاعات مردمی در خصوص نبود معلم در مدارس، موجب شد که این نظرات در یک گزارش آورده شود تا فکری به حال این وضعیت شود و مسئولان آموزش و پرورش بیش از این به فکر باشند. مردم بیش از این هوشمند هستند، فقط کافی است مسئولان با مردم روراست و صادق باشند.
گزارش‌های مردمی از روستای مورنا لوداب حاکی از آن است که این روستا با مدرسه‌ای ۱۲ دانش آموزه معلم ندارد.
کبنانیوز این نظرات را تأیید یا رد نمی‌کند، اما حجم پیام‌ها نشان می‌دهد که در برخی نقاط کمبود‌هایی وجود دارد. همچنین این پایگاه خبری منتظر پاسخ مدیران است.
نظرات کاربران کبنانیوز به شرح زیر است:

۱) بنده خدا شما خبر نداری مدرسه روستای ما هنوز معلم نداره.
۲) مدرسه عشایر سرآبتاوه نه معلم و نه کتاب ندارند.
۳) چرا در روز روشن، حقایق را انکار می‌کنی، من خودم بچه‌ام فلان مدرسه است الان بعد از بیست و اندی روز هنوز معلم فلان درس را نداره.
۴) نیرو‌های مأمور به دیگر نهاد‌ها را به آموزش و پرورش برگردانید تا مشکل کمبود معلم برطرف شود از جمله این نیرو‌ها فرماندار مارگون که دبیر ادبیات می‌باشد. هم مشکل آموزش و پرورش برطرف می‌شود و هم نیروی وزارت کشوری کاربلد عنان کار را به دست می‌گیرد.
۵) دبیرستان دخترانه صدیقه اطهر معلم زیست و فیزیک موقتی دارند.
۶) فقط در زیلایی و سیلاب کلوار شهرستان مارگون حدود ۱۲ معلم کم داریم و کلاس‌ها بدون معلمند.
۷) آقای مدیرکل در مرکز شهر یاسوج مدرسه زینبیه چند تا کتابش معلم نداره.
۸)جناب آقای عزتخواه جهت اطلاع حضرتعالی دبیرستان ۱۷شهریور باشت دانش‌آموزان متوسطه دوم پس ازگذشت تقریباً یک ماه از سال تحصیلی هنوز دبیر زبان انگلیسی ندارد.
۹) بچه من الان ۲۴ روز هست ک معلم ثابت نداره و کتاب هم نداره خودشون هم نمی‌دونن تکلیفشون چیه؟
۱۰) دبیرستان دخترانه باشت دبیر زیست پروازی هست‌ی روز از دهدشت میاد باشت.
۱۱) زادگاه مدیرکل و نماینده قدر الان تعدادی از مدرسه ابتدایی بدون معلم.


کد مطلب: 468200

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/468200/واکنش-غیرمنتظره-مردم-کهگیلویه-بویراحمد-یک-خبر-آقای-عزت-خواه-زادگاه-خودت-معلم-ابتدایی-ندارد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1