کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام تبریک مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز ملی روستا و عشایر

15 مهر 1402 ساعت 14:00

مدیرکل امورعشایر استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز ملی روستا و عشایر پیام تبریکی صادر کرد.


مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز ملی روستا و عشایر پیام تبریکی صادر کرد.
به گزارش کبنانیوز، این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بر هیچ کس پوشیده نیست که عشایر با وجود جمعیت کمتر نسبت به شهر و روستا، تاثیر اقتصادی، اجتماعی و نقش دفاعی و مرزداری آنان انکار ناپذیر بوده و بدون تردید یکی از میراث های گرانقدر و ضروری ایران زمین هستند که بیش از ده برابر نسبت به جمعیتشان در تامین مواد پروتئینی، به ویژه گوشت قرمز کشور نقش دارند.
مناطق روستایی و عشایری کشور به عنوان کانون تولید و ارزش آفرینی، سنگر تامین امنیت غذایی، و عشایر سنگربان آن می باشد. این موضوع نشان از جایگاه والای روستاییان عزیز و عشایر غیور در کشور دارد.
در همین راستا اداره کل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد بعنوان متولی اصلی خدمت رسانی به این قشر مولد که منشا خیر و برکات متعدد برای کشور و تولید کشور می باشد، تمام تلاش خود را برای بهره مندی و دسترسی به همه امکانات ضروری و رفاهی عشایر به کار بسته است.
بدینوسیله اینجانب پانزدهم مهر ماه روز روستا و عشایر را خدمت تمامی روستاییان و عشایر عزیز بالاخص عشایر غیور و روستاییان پرتلاش استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض نموده و بهورزی و سلامتی برای این تلاشگران و توفیق روز افزون خدمتگزاری به این قشر عزیز را برای همکاران خدوم اداره امور عشایر از خداوند متعال مسئلت می نمایم.
 فضل‌اله آذرفر
پانزدهم مهر ۱۴۰۲
 


کد مطلب: 467809

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/467809/پیام-تبریک-مدیرکل-امور-عشایر-کهگیلویه-بویراحمد-مناسبت-روز-ملی-روستا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1