کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

احمدزاده: تمرکز ملاقات مردمی بر بیشترین مشکلات و درخواست‌های مردمی است

8 مهر 1402 ساعت 23:18

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: در برنامه‌های ملاقات عمومی تمرکز ما روی بیشترین مشکلات و درخواست‌های مردمی است.


استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: در برنامه‌های ملاقات عمومی تمرکز ما روی بیشترین مشکلات و درخواست‌های مردمی است.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده روز شنبه در برنامه ملاقات عمومی اشتغال، تسهیلات، مشکلات واحد‌های تولیدی، سرمایه‌گذاری، توجه به زیرساخت‌ها و کارخانجات شن و ماسه را بیشترین خواسته مراجعین عنوان کرد.
در برنامه ملاقات عمومی امروز استاندار کهگیلویه وبویراحمد، سید احسان عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی، علی محمد روستا معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مراد علی پیوند معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری حضور داشتند.
استاندار در خصوص اشتغال در بخش دولتی گفت: جذب در بخش دولتی تنها از طریق برگزاری آزمون بوده و در این خصوص استان هیچ اختیار ندارد که تصمیمی گرفته شود.

وی در رابطه به جذب سهمیه ایثارگران گفت: در این رابطه هم باید مجوز برای جذب نیرو داده شود و آزمون برگزار تا سهمیه جامعه ایثارگران لحاظ شود.
وی با احداث طرح نهضت ملی مسکن و ایجاد اشتغال در این خصوص گفت: ۱۰ هزار واحد مسکن طرح نهضت ملی تنها در مرکز استان می‌تواند اشتغالزایی بالایی داشته و زمینه را برای کارخانجات تولید شن و ماسه فراهم سازد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، مشکلاتی که سنگ شکن‌ها دارند باید بررسی و به نتیجه برسند تأکید کرد در این خصوص به صورت تحکمی برخورد نشود و مشکلات به صورت عمومی مورد رسیدگی قرار گیرد.
احمدزاده بر تشکیل اتحادیه مالکان کارخانجات شن و ماسه در استان تأکید کرد و گفت: باید مشکلات این صنف در این اتحادیه مطرح، بررسی تا تصمیمات نهایی برای آن‌ها اتخاذ شود.
وی به تأمین منابع تسهیلاتی لازم، معدن و فراهم کردن زمینه مساوی و برابر برای همه کارخانجات شن و ماسه در یاسوج و استان تأکید کرد و گفت: کارخانجات شن و ماسه باید بر استاندارد‌سازی و کیفیت تولیدات و نرخ مصوب توجه لازم را داشته باشند.
وی با بیان اینکه، تمرکز ما بر روی بیشترین مشکلات و خواسته‌های مراجعین است، بیان کرد: اشتغال یکی از این مشکلات است که می‌طلبد بخش خصوصی بیشتر تلاش کرده و بسترسازی کند.
در این برنامه سه ساعته استاندار کهگیلویه وبویراحمد با رسیدگی به درخواست‌های ۳۲ نفر دستورات لازم برای رفع مشکلات آن‌ها را صادر کرد.







 


کد مطلب: 467600

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/467600/احمدزاده-تمرکز-ملاقات-مردمی-بیشترین-مشکلات-درخواست-های

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1