کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

سید جواد هاشمی‌مهر، معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد: انتخاب شعبانی سرپرست فرمانداری دنا بر اساس شایستگی بوده نه مسائل قومی

8 مهر 1402 ساعت 13:13

سید جواد هاشمی‌مهر_ معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای پارسا شعبانی بر اساس شایستگی و تخصص انتخاب شده نه بر اساس مسائل قومی.


سید جواد هاشمی‌مهر_ معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد_ گفت: آقای پارسا شعبانی بر اساس شایستگی و تخصص انتخاب شده نه بر اساس مسائل قومی.
هاشمی‌مهر در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنانیوز در پاسخ به سئوال مبنی بر اینکه تغییر فرماندار شهرستان دنا در آستانه انتخابات مجلس به منظور جلوگیری از شائبه‌های انتخاباتی، حفظ سلامت و امنیت انتخابات بوده به دلیل اینکه فرماندار سابق وابستگی به نماینده فعلی بویراحمد و دنا داشته، الان هم می‌‌گویند که فرماندار جدید دنا هم نسبت قومی دارد، گفت: انتخاب آقای شعبانی به دلیل تجربه کافی، شایستگی و تخصصی که داشته انتخاب شده است. 
وی افزود: در این بازه زمانی کوتاه روی آقای شعبانی به جمع‌بندی رسیدیم؛ چرا که وی در کنار آقای درخشان‌زاده به تجربه کافی رسیده بود.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ما نیروها بر اساس مسائل قومی و قبیله‌ای بررسی نکردیم، بلکه بر اساس شایستگی‌ها انتخاب شده و در این بازه زمانی کوتاه بهترین گزینه بود و ما نمی‌توانستیم کسی را از بیرون بیارویم. این حرف‌ها که می‌زنند، صحیح نیست.


کد مطلب: 467572

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/467572/سید-جواد-هاشمی-مهر-معاون-سیاسی-امنیتی-استانداری-کهگیلویه-بویراحمد-انتخاب-شعبانی-سرپرست-فرمانداری-دنا-اساس-شایستگی-بوده-نه-مسائل-قومی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1