کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در حاشیه ملاقات مردمی مطرح شد

معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد: مردم گرفتاری خاص خود را دارند و به لحاظ معیشتی و اقتصادی با مشکلاتی مواجه هستند / امیدواریم برنامه‌های دولت مشکلات را حل و فصل کند

29 شهريور 1402 ساعت 19:20

هاشمی مهر، معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد: مردم گرفتاری خاص خود را دارند و به لحاظ معیشتی و اقتصادی با مشکلاتی از جمله بیکاری فرزندان مواجه هستند که‌امیدواریم برنامه‌های دولت در خصوص ایجاد اشتغال بخشی از مشکلات موجود را حل و فصل کند.


ملاقات مردمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید جواد هاشمی‌مهر_ معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد_ امروز چهارشنبه در ملاقات مردمی گفت: عمده مشکلات مراجعه‌کنندگان اشتغال است که محدودیت‌های قانونی برای بکارگیری متقاضیان در ادارات و دستگاه‌های دولتی وجود دارد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری افزود: جذب نیرو در ادارات از طریق برگزاری آزمون صورت می‌گیرد و در صورتی که قرار باشد آزمونی برگزار کنیم از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع داده می‌شود.
وی بیان کرد: برخی از مراجعه‌کنندگان مشکلاتی با دستگاه‌های اجرایی داشتند که از طریق تماس تلفنی با مدیران دستگاه‌ها خواستیم مشکلات را رفع کنند.
وی با بیان اینکه همه ما خدمتگزار مردم هستیم گفت: وظیفه داریم در جهت رفع مشکلات مردم تا آنجا که قانون اجازه داده گام برداریم.
هاشمی مهر عنوان کرد: مردم گرفتاری خاص خود را دارند و به لحاظ معیشتی و اقتصادی با مشکلاتی از جمله بیکاری فرزندان مواجه هستند که‌امیدواریم برنامه‌های دولت در خصوص ایجاد اشتغال بخشی از مشکلات موجود را حل و فصل کند.


کد مطلب: 467231

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/467231/معاون-سیاسی-استانداری-کهگیلویه-بویراحمد-مردم-گرفتاری-خاص-خود-لحاظ-معیشتی-اقتصادی-مشکلاتی-مواجه-هستند-امیدواریم-برنامه-های-دولت-مشکلات-حل-فصل-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1