کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد:

اجرای ۷۹۳ طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

28 شهريور 1402 ساعت 17:23

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۹۳ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان این نهاد اجرا شده است.


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۹۳ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان این نهاد اجرا شده است.
به گزارش کبنانیوز، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های این نهاد است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۹۳ مورد تسهیلات اشتغال‌زایی برای اجرای طرح‌های اشتغال به مددجویان پرداخت شده است.
وی تصریح کرد: ۷۵ میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای طرح های مددجویان این نهاد در سال جاری پرداخت شده است.
مبشری بابیان اینکه طرح‌های اجرایی مددجویان بیشتر در زمینه‌های دامپروری و کشاورزی و خدمات بوده است، تأکید کرد: عمده اشتغال ایجادشده توسط این نهاد برای مددجویان تحت حمایت است و در مواردی خاص به افراد غیرتحت حمایت نیز تسهیلات اشتغال پرداخت می‌شود.
وی بابیان اینکه ۵۰ درصد اشتغال کمیته امداد باید از طریق راهبری شغلی ایجاد شود، گفت: افراد متقاضی به راهبران شغلی معرفی می‌شوند و توسط راهبر آموزش داده می‌شوند و برای آنان پرونده تشکیل داده‌شده، قرارداد تنظیم می‌شود و تسهیلات با سود چهار درصد به آنان پرداخت می‌شود و در طول دوره راهبر شغلی کار را همراهی و پیگیری می‌کند.
مبشری ضمن قدردانی از همکاری بانک‌های عامل در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان گفت: در حوزه اشتغال، نظارت‌ها مستمر است و این کار باعث تداوم و پایداری کارها شده است و انحراف کمتری در این زمینه پیش می‌آید.


کد مطلب: 467187

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/467187/اجرای-۷۹۳-طرح-اشتغال-مددجویان-کمیته-امداد-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1