کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد:

بازداشت ۱۰ نفر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی مرکز کهگیلویه و بویراحمد

24 شهريور 1402 ساعت 21:13

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: دومین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد امنیت پایدار محله در سطح شهر یاسوج برگزار شد.


دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: دومین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد امنیت پایدار محله در سطح شهر یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، سید علی ملک حسینی در این خصوص گفت: با عنایت به تقاضای شهروندان عزیز مبنی بر برخورد با خودروهای متخلف و مخل نظم و آسایش عمومی ، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی برای دومین شب متوالی در محلات هدف شهر یاسوج با حضور مقتدرانه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، کلانتری ها،یگان امداد،پلیس راهور و همراهی و نظارت قضات و معاونین دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج برگزار شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان افزود: امنیت عمومی پایدار از مصادیق حقوق عامه بوده و هرگونه اقدام یا هنجارشکنی مانند حمل و استفاده سلاح سرد و گرم ،رانندگی مخاطره آمیز و خلاف مقررات،عربده کشی و ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم در این طرح رصد و برخورد قاطع و بازدارنده با مجرمین صورت خواهد گرفت.
وی بیان کرد: تا کنون در اجرای طرح مذکور بیست دستگاه خودرو توقیف،چندین قبضه سلاح سرد و مقدار قابل توجهی مشروبات الکلی کشف و ۱۰ نفر در اینخصوص بازداشت شدند.
لازم به ذکر است این طرح در سایر محلات هدف نیز اجرا خواهد شد.


کد مطلب: 466995

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/466995/بازداشت-۱۰-نفر-طرح-ارتقاء-امنیت-اجتماعی-مرکز-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1