تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب : ۴۶۶۵۶۴
کبنا گزارش می دهد؛

خانه های ناتمام مردم بی بضاعت در شهرستان دنا / اداره کل کمیته امداد رسیدگی کند

۰
خانه های ناتمام مردم بی بضاعت در شهرستان دنا / اداره کل کمیته امداد رسیدگی کند
کبنا ؛
زلزله سی سخت خسارات زیادی برای مردم برجای گذاشت و هنوز برخی از مردم برای تکمیل منازل خود درخواست کمک دارند.
به گزارش کبنا نیوز، زلزله 5.6 ریشتری در شهرستان دنا خسارات زیادی به ساختمان ها و منازل شهری و روستایی وارد کرد، در طی مدت 3 سال گذشته عده زیادی از مردم با کمک نهادهای حمایتی منازل خود را بازسازی کردند، اما برخی از مردم بعد از گذشته سه سال هنوز با مشکلات زیادی مواجه هستند. در همین خصوص برخی از افراد تحت پوشش نهاد حمایتی کمیته امداد در شهرستان دنا برای تکمیل منازل خود درخواست کمک دارند.
به گزارش کبنا نیوز، به گفته این افراد، یکی از پیمانکاران کمیته امداد که منازل مردم را می ساخته، مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده، خانه هایشان را نیمه کاره رها کرده و از طرفی در مراجع قضایی طلبکار آنان شده است.
افرادی که تحت پوشش کمیته امداد هستند غالبا از نظر مالی حقوق و درآمد خاصی ندارند، بخصوص زنان بی سرپرستی که پیر و از کار افتاده هستند. مردم انتظار دارند نهادهای حمایتی به افرادی که واقعاً بی بضاعت هستند کمک کند، ولی متأسفانه عده ای از قلم جا می افتند!
افراد تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان دنا خواستار رسیدگی اداره کل هستند چرا که از مدیریت این نهاد در شهرستان رضایتی ندارند.
29 بهمن سال 1399 زلزله‌ای به‌بزرگی 5.6 ریشتر شهر سی‌سخت از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند این رخداد لرزه‌ای در عمق 10کیلومتری و به‌فاصله 11کیلومتری سی‌سخت رخ داد که از این بابت مرکز شهرستان دنا و تعداد 141 روستا با بیش از 16 هزار نفر جمعیت تحت تأثیر زلزله قرار گرفتند.
در زلزله سی‌سخت 604 میلیارد و 756 میلیون و 500 هزار تومان از اموال منقول و غیرمنقول بخش‌های دولتی، نهادهای عمومی غیردولتی و غیردولتی خسارت دید که از این میزان 103 میلیارد و 679 میلیون و 700 هزار تومان اموال منقول و مابقی غیرمنقول بوده است.
بیشترین خسارت وارده مربوط به بخش غیردولتی بود به‌نحوی که 78 درصد خسارت اموال غیرمنقول و همچنین 99.8 درصد خسارت اموال منقول، مربوط به بخش غیردولتی بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ماجرای کلثوم قاتل سریالی مردان مازندران

ماجرای کلثوم قاتل سریالی مردان مازندران

ماجرایی که صبح شنبه ۱۱ شهریورماه مثل بمب در فضای رسانه‌های جنایی پیچید، انگار خاطره مهین ...
چرا روس‌ها از شکست در جنگ اوکراین می‌ترسند؟

چرا روس‌ها از شکست در جنگ اوکراین می‌ترسند؟

بسیاری از روس‌ها می‌ترسند در صورت پیروزی اوکراین در جنگ جاری "ولادیمیر پوتین" از قدرت ...
دیدار جنجالی نمایندگان عضو جبهه پایداری با طالبان

دیدار جنجالی نمایندگان عضو جبهه پایداری با طالبان

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: شیوه جدیدی از تطهیر طالبان در حال رایج شدن در کشورمان از ...
1