کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در هفته دولت:

5 پروژه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان باشت افتتاح و کلنگ‌زنی شد

11 شهريور 1402 ساعت 20:31

به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت شهدای دولت، 5 پروژه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان باشت به ارزش 224 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.


به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت شهدای دولت، 5 پروژه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان باشت به ارزش 224 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.
به گزارش کبنا، سید محمود رادمنش مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: پروژه احداث سایت ارتباطی روستای دلی رباط شهرستان باشت به نمایندگی از 5 پروژه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات این شهرستان کلنگ‌زنی شد.
رادمنش افزود: اعتبار این پروژه 65 میلیارد ریال است که از محل اعتبارات ملی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات تأمین شده است و با پیمانکاری شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل اجرا می شود.
مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان گفت: مجموع اعتبار همه پروژه‌های این شهرستان اعم از افتتاحی و کلنگ‌زنی در هفته دولت 224 میلیارد ریال است که ظرف چند ماه آینده همگی به بهره‌برداری خواهند رسید.
رادمنش افزود: هم اکنون بیش از 96 درصد روستاهای بالای بیست خانوار شهرستان باشت به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شده اند.
در این آیین، نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار، فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند.
 


کد مطلب: 466539

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/466539/5-پروژه-حوزه-ارتباطات-فناوری-اطلاعات-شهرستان-باشت-افتتاح-کلنگ-زنی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1