کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان:

پرداخت وام اشتغال به جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد ۴ برابر شد

4 شهريور 1402 ساعت 0:32

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکهزار و ۲۰۰میلیارد ریال وام اشتغال به جامعه ایثارگری استان طی یک سال گذشته تاکنون در استان پرداخت شده است.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت یکهزار و ۲۰۰میلیارد ریال وام اشتغال به جامعه ایثارگری استان طی یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش کبنا، رضا پارسیان نژاد در حاشیه بازدید از خانواده شهیدان اسدالله انبری و علی بینا رسایی به مناسبت هفته دولت افزود:این میزان تسهیلات بانکی به ۸۲۰ نفر از متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال در جامعه ایثارگری پرداخت شده است.
وی تاکید کرد:میزان پرداخت وام های اشتغال در استان در سال پیش ۳۰۰ میلیارد ریال بوده است.
او بیان کرد: با توجه به آمار مذکور میزان پرداخت وام اشتغال به جامعه ایثارگری در استان نسبت به سال پیش چهار برابر شده است که این عملکرد نشان دهنده توجه دولت به حل مساله مهم اشتغال برای این قشر است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: همچنین دولت سیزدهم برای کارآمدی وام های اشتغالزایی میزان هر فقره تسهیلات را از ۵۰۰ میلیون ریال به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش داده است.
پارسیان نژاد با یادآوری مناعت طبع شماری ازخانواده شاهد و ایثارگر که هیچ گاه خدمتی از دستگاه اجرایی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد به عنوان متولیان خدمات رسانی به این قشر افتخارآفرین درخواست نکرده اند تاکید کرد: پرداخت این وام ها ضمن رعایت شان آنان به بهبود وضعیت معیشتیشان کمک می کند.
وی عنوان کرد: ۱۰۶ نفر از جمعیت یکهزار و ۸۲۶ نفری شهیدان کهگیلویه و بویراحمد کارمند بوده اند.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید کل کشور نیز در حاشیه این دیدار رشادت های فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در دوران جنگ تحمیلی را ستود و گفت: این استان کوچک نقش ارزنده ای در دوران دفاع مقدس داشته است.


کد مطلب: 466270

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/466270/پرداخت-وام-اشتغال-جامعه-ایثارگری-کهگیلویه-بویراحمد-۴-برابر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1