کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه یاسوج؛

بسیاری از محله های یاسوج مسجد ندارند

27 مرداد 1402 ساعت 14:21

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردی وحشی با قصاوت تمام می آید و افراد بی گناه که در حال زیارت در حرم شاهچراغ هستند را به رگبار می بندد، البته که اراده ملت با چنین حرکات تروریستی تضعیف نمی شود.


امام جمعه یاسوج گفت: مساجد باید فعال و پویا باشند، بسیاری از محله های یاسوج مسجد ندارند که این موضوع جای تاسف دارد.
به گزارش کبنانیوز،  نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردی وحشی با قصاوت تمام می آید و افراد بی گناه که در حال زیارت در حرم شاهچراغ هستند را به رگبار می بندد، البته که اراده ملت با چنین حرکات تروریستی تضعیف نمی شود.
آیت الله سید نصیر حسینی درخطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج، اظهار کرد: حمله به افراد بی گناه در حال زیارت زاییده تفکر داعشی است که توسط دشمنان انقلاب اسلامی هدایت می شود.
وی با اشاره به در پیش بودن هفته مسجد ، افزود: مقدس ترین نقطه های جهان مساجد هستند، پیامبر پس از هجرت اولین کاری که کرد اقدام به احداث مسجد کرد و در همان مدینه حکومت را در مسجد آغاز و مدیریت می کرد.
آیت الله حسینی در ادامه ابراز کرد: صنعت دفاعی مهمترین وسیله بازدانده در برابر دشمنان است، دشمن می داند اگر اشتباهی کند ایران با قدرت پاسخ می دهد.
وی ادامه داد: وقتی پایگاه های آمریکا مورد حملات موشکی ما قرار گرفت دشمن به وحشت افتاد و وقتی اسرائیل دید موشک های ما چقدر قدرتمند است، برایش مشخص شد که هیچ غلطی نمی تواند بکند.
آیت الله سید نصیر حسینی در خصوص موشک های هایپرسونیک نیز بیان کرد: موشک های هایپرسونیک که جدید ترین دستاورد صنعت موشکی ماست هراس بر دل دشمن انداخته است.
امام جمعه با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه، تاکید کرد: ما به هیچ کشور حمله نکرده ایم، تنها جرم ما این است که نمی خواهیم نوکر باشیم.
وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین مبارز در برابر تروریست ها در جهان است، ما به سپاه پاسداران خود افتخار می کنیم و امیدواریم هر روز بر افتخارات این نیروهای جان بر کف افزوده شود.


کد مطلب: 466031

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/466031/بسیاری-محله-های-یاسوج-مسجد-ندارند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1