کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شورای برنامه ریزی شهرستان بویراحمد مطرح شد

مهدی روشنفکر، نماینده بویراحمد در مجلس: من نمی‌گویم که 100 درصد همه مدیران کهگیلویه و بویراحمد پاک هستند / وقتی مدیری با شعار‌های دولت سنخیت نداشته باشد جایش در این دولت نیست/ آقای درخشان کجاست؟ چرا مجتمع هنری یاسوج باید 16 سال طول بکشد/ تمجید روشنفکر از فرماندار بویراحمد

25 مرداد 1402 ساعت 11:29

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با اشاره به اینکه یکی از شعارهای دولت مبارزه با فساد است، گفت: وقتی مدیری با این شعار‌ها سنخیت نداشته باشد، جایش در این دولت نیست.


نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با اشاره به اینکه یکی از شعارهای دولت مبارزه با فساد است، گفت: وقتی مدیری با این شعار‌ها سنخیت نداشته باشد، جایش در این دولت نیست.
به گزارش کبنا، صبح امروز ( چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۲) نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست شهرام مهدوی مطلق_ فرماندار شهرستان بویراحمد_ و با حضور مهدی روشنفکر _ نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون_ در سالن جلسات فرمانداری بویراحمد برگزار شد.
مهدی روشنفکر_ نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون_ با اشاره به وظایف مدیریت و اصول مدیریتی، اظهار داشت: باید منابع انسانی و مالی را برای رسیدن به اهداف طراحی شده دولت و نظام بسیج کرد.
وی با اینکه اعتبارات عمرانی شهرستان بویراحمدی رشد ۸۰ درصدی داشته است، افزود: اعتبارات عمرانی شهرستان بویراحمد در سال ۱۴۰۲ از محل اعتبارات استانی ۳۴۵ میلیارد تومان است. لذا مدیران باید به طوری گام بردارند که هماهنگی و همدلی برای رسیدن به هدف‌های مورد نظر وجود داشته باشد.
روشنفکر یکی ازوظایف اساسی مدیران را نظارت، کنترل و ارزشیابی دانست و گفت: ۲۸ سال جاده پاتاوه – دهدشت زمان برد. زمانی که مقام معظم رهبری به استان کهگیلویه و بویراحمد تشریف آوردند، بر تسریع در این پروژه تأکید داشت. این جاده ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه در بر داشت. اگر این پروژه به‌موقع و طبق برنامه زمان‌بندی احداث می‌شد، شاهد طولانی بودن این پروژه و صرف این همه هزینه نبودیم.

وی افزود: توجه دولت و تخصیص اعتبارات به استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون در مقام مقایسه با استان‌های دیگر اصلاً قابل مقایسه نیست.
روشنفکر در ادامه این جلسه بر اهمیت نظارت بر امور اداری به ویژه پروژه‌ها از سوی مدیران تأکید کرد و سراغ‌ امین درخشان_ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی_ را گرفت و گفت: به طور مثال؛ چرا مجتمع هنری یاسوج باید 16 سال طول بکشد، البته آقای درخشان مقصر نیست.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون گفت: حاصل نظارت این می‌شود که پروژه‌ها و امور مردم در موعد مشخص، زمان کمتر با هزینه کمتر  به اتمام برسند. یقیناً با این شیوه رضایت مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب هم فراهم می‌شود.
وی از ۳۱ میلیارد تومان از طریق کمیسیون برای دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش خبر داد و گفت: به زودی با رسانه‌ها در باره جذب اعتبار از طریق مختلف برای استان و شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون خواهیم گفت.
روشنفکر در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: یکی از مواردی که مدیران از آن غافل هستند، نظارت است که اگر نباشد کارها فرسایشی می‌شود.
وی با بیان اینکه دولت کارش را با شعار مبارزه با فساد شروع کرد، افزود: وقتی مدیری با این شعار‌ها سنخیت نداشته باشد جایش در این دولت نیست.
نماینده مردم بویراحمد در مجلس گفت: خداوند بزرگ را شاکرم، من نمی‌گویم که 100 درصد همه مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد پاک هستند، اما در رأس همه آنها فرماندار شهرستان بویراحمد با این رویه در حال خدمت است. 


کد مطلب: 465964

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/465964/مهدی-روشنفکر-نماینده-بویراحمد-مجلس-نمی-گویم-100-درصد-همه-مدیران-کهگیلویه-پاک-هستند-وقتی-مدیری-شعار-های-دولت-سنخیت-نداشته-باشد-جایش-این-نیست-آقای-درخشان-کجاست-چرا-مجتمع-هنری-یاسوج-باید-16-سال-طول-بکشد-تمجید-فرماندار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1