کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع خبرنگاران مطرح شد

پاسخ فرماندار بویراحمد به یک سوال ابهام‌انگیز پیرامون سفر رئیس جمهور

20 مرداد 1402 ساعت 21:26

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: مهندسی کردن سفر رئیس جمهور صحت ندارد.


فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: مهندسی کردن سفر رئیس جمهور صحت ندارد.
شهرام مهدوی‌مطلق_ فرماندار شهرستان بویراحمد_ عصر امروز ( 20 مردادماه 1402 ) در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی در خصوص اینکه سفر رئیس جمهور کاملاً امنیتی و مهندسی شده بود، اظهار داشت: همچنین حرفی صحت ندارد. در تمام ادارات نمایندگان تام‌الاختیار وزرا و رئیس جمهور حضور داشتند و مستقیم با مردم صحبت می‌کردند.
وی افزود: بیش از 230 هزار نامه مردم برای رئیس جمهور ارسال کردند. 611 نفر شبانه‌روز در حال ضبط و ثبت درخواست مردم بودند و اینها نشان می‌دهد که ارتباط با رئیس کاملاً برقرار بود و این حرف که سفر امنیتی بود را کاملاً رد می‌کند.
فرماندار بویراحمد تاکید کرد: عمده مسائل و مواردی که مردم می‌خواستند با رئیس جمهور مطرح کنند، انجام گرفت. رویه همه استان‌ها همین بوده و برنامه‌های رئیس جمهور هم به این شکل بوده است.
وی افزود: در کارخانه قند یاسوج بخشی از جامعه کارگری با رئیس جمهور دیدار داشتند. در منطقه عشایر هم تعدادی از عشایر حرف‌هایشان را با رئیس جمهور زدند.
مهدوی‌مطلق گفت: در دیدار مردمی و استقبالی که شد، مردم در این مسیر انتقادات و حرف‌های خود را با رئیس جمهور در میان گذاشتند که رئیس جمهور محترم هم در سخنرانی‌اش به بخشی از آن حرف‌ها اشاره کرد.
وی گفت: آقای رئیس جمهور، رئیس قوه است و قطعاً بخشی از سفر را هم تشکیلات امنیتی نظر و برنامه خاص خودشان را داشتند و اینکه در سطح استان و شهرستان دخالتی بوده و یا نگاهی وجود داشت که مردم به صورت چهره به چهره رئیس جمهور را نبینند، صحیح نیست.
فرماندار شهرستان بویراحمد در پاسخ به سئوالی پیرامون نامه‌هایی که خطاب به رئیس جمهور نوشته شد، گفت: در باره تعداد این نامه‌ها هر فردی تفسیر خاص خودش را دارد و برداشت در این باره آزاد است. 
وی افزود: مردم در دوره اول رئیس جمهور هم نامه دادند و اگر بازخوردی نمی‌دیدند، دوباره نامه نمی‌دادند. در مجموع موضوعی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که بین مردم و دولت نشانه‌های اعتماد متقابل وجود دارد. مردم شکافی که گاهاً بین مردم و مسوولان وجود دارد با با یک نامه جبران می‌کنند.



 


کد مطلب: 465816

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/465816/پاسخ-فرماندار-بویراحمد-یک-سوال-ابهام-انگیز-پیرامون-سفر-رئیس-جمهور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1