کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع خبرنگاران مطرح شد

فرماندار بویراحمد: رفتار ما نشان می‌دهد که بر سلامت انتخابات هیچ خدشه‌ای وارد نمی‌شود

20 مرداد 1402 ساعت 18:58

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: رفتار ما نشان می‌دهد که بر سلامت انتخابات هیچ خدشه‌ای وارد نمی‌شود.


فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: رفتار ما نشان می‌دهد که بر سلامت انتخابات هیچ خدشه‌ای وارد نمی‌شود.
شهرام‌ مهدوی‌مطلق_ فرماندار شهرستان بویراحمد_ عصر امروز در نشست خبری به‌مناسبت روز خبرنگار در پاسخ به سئوالی در خصوص سلامت انتخابات، اظهار داشت: در تمام انتخابات نظام جمهوری اسلامی اسناد و تجربیات نشان می‌دهد که انتخابات ما همیشه سالم بوده است.
وی افزود: سیستم انتخابات ما هیچ جای نگرانی نگذاشته است. هیچ کس نباید نگران سلامت انتخابات باشد و رفتار ما نشان خواهد داد که بر سلامت انتخابات خدشه‌ای وارد نمی‌کند.
فرماندار بویراحمد از رسانه‌ها خواست که چهار مقوله مشارکت، رقابت معنادار، سلامت و امنیت انتخابات را مدنظر قرار دهند و بازوی ما برای انتخابات سالم و امن باشید. 
فرماندار بویراحمد: رفتار ما نشان می‌دهد که بر سلامت انتخابات هیچ خدشه‌ای وارد نمی‌شود
مهدوی در پایان تاکید کرد: انتخابات برای ما امنیت آفرین است.
مهدوی‌مطلق با اشاره به ادامه فرآیند ثبت نام‌ها، گفت: ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد تشکیل شده و کمیته‌ها مشخص شده است و تاکنون 86 نفر برای انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون ثبت نام کرده اند. ۸۶ نفر در بویراحمد تا این لحظه ثبت نام کرده که ۷۹ نفر آقا و ۷ نفر خانم هستند.
مهدوی مطلق با اشاره به مشکلات شورای شهر یاسوج، تصریح کرد: شورای شهر دارای جایگاه قانونی بوده و برآیند رأی مردم است.
وی با بیان اینکه ما در مجموعه فرمانداری با توجه به خروجی رأی مردم بودن، برای شورای شهر یاسوج احترام قائلیم، ابراز داشت: برخی از خلاءهای قانونی سبب بروز ابهامات می‌شود.
مهدوی مطلق با بیان اینکه یک بار نسبت به برگزاری جلسه اضطراری شورا و تعیین تکلیف ریاست شورا اعلام مکتوب شده است، عنوان کرد: سه بار از طرف فرمانداری نسبت به برگزاری نشست و مشخص شدن وضعیت شورا درخواست مکتوب ارسال و سپس طبق قانون اقدام می‌شود.
 


کد مطلب: 465813

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/465813/فرماندار-بویراحمد-رفتار-نشان-می-دهد-سلامت-انتخابات-هیچ-خدشه-ای-وارد-نمی-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1