کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع خبرنگاران مطرح شد

رئیس آموزش و پرورش عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد: در انتصاب و ابلاغ مدیران و معلمان عشایری سیاست را دخالت نداده‌ایم / من خودم سیاسی اینجا ننشسته‌ام/ گزینه نماینده مجلس فرد دیگری بود/ از نیروهای مخالف نماینده هم منصوب کردیم

19 مرداد 1402 ساعت 17:58

رئیس آموزش و پرورش عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در انتصاب و ابلاغ مدیران و معلمان عشایری سیاست را دخالت نداده‌ایم و من خودم سیاسی اینجا ننشسته ام.


رئیس آموزش و پرورش عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در انتصاب و ابلاغ مدیران و معلمان عشایری سیاست را دخالت نداده‌ایم و من خودم سیاسی اینجا ننشسته ام.
به گزارش کبنانیوز، علی رحیمی‌انور در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند. سرآمد فکری هر جامعه مدیون تلاش خبرنگاران است. 
رحیمی انور با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص)، گفت: رسانه‌ها حق را بگویند و از ملامت هیچ ملامتگری نهراسید.
وی در ادامه به عملکرد اداره آموزش و پرورش عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و افزود: جمع آوری مدارس کانکسی در استان در دستور کار بوده و چندین مدرسه جدید تا مهرماه به بهره برداری می‌رسد.
رحیمی انور به حمایت آموزشی ۴ هزار دانش آموز عشایری اشاره کرد و گفت: طرح‌های مختلف آموزشی در کنار آموزش‌های درسی دیده شد.
وی از افتتاح هنرستان شبانه روزی عشایر در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اظهار کرد: این هنرستان ظرفیت بسیار بالایی برای پذیرش از تمام مناطق استان دارد.
رحیمی انور با تاکید بر اینکه تمام چادرهای عشایری به روز شد، گفت: سه کانکس جدید نیز برای مناطق با پوشش دانش آموزی زیر ۱٠ نفر منتقل شد.
رحیمی انور از فعالیت ۵۲۱ معلم عشایری در استان خبر داد و اظهار کرد: پوشش مناطق مختلف توسط معلمین حوزه عشایری انجام می‌شود.
رحیمی با اشاره به حمایت از جامعه معلمین عشایری، اظهار کرد: رسیدگی به پرونده رتبه بندی ۵۱۳ معلم عشایری نیز در استان محقق و بر این اساس، اقدامات لازم اجرایی شد.
رئیس آموزش و پرورش عشایر استان، تصریح کرد: بیش از ۵ هزار ردیف ابلاغی بر حسب ساعت آموزشی برای ۵٠۱ پرسنل در سامانه جامع نیروی انسانی و همچنین ۸۴ ردیف غیر ابلاغی به ثبت رسید.
رحیمی انور با اشاره به با تلاش شکل گرفته در آموزش و پرورش عشایر اظهار کرد: کسب رتبه‌های برتر در سطوح دانش‌آموزشی و معلمان محقق شد و به اهداف مطلوبی رسیدیم.
وی افزود: برای ۲۱٠ مدرسه درخواست شناسه ملی برای هویت بخشی انجام گرفته و قریب به ۱٠٠ درصد این مدارس ثبت شناسه شد.
رحیمی انور با تاکید بر رشد فعالیت‌های مهارت آموزی در بین جامعه هدف آموزش و پرورش عشایر، خاطرنشان کرد: با همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) برای اولین بار کارگاه آموزشی مهارتی عملیاتی شد.
رحیمی انور به توسعه، تأمین، تجهیز و ارتقای زیرساخت‌ها اشاره کرد و عنوان داشت: دو چمن مصنوعی برای اولین بار در محور آموزش و پرورش عشایر به بهره برداری رسید.
رئیس آموزش و پرورش عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: جشن عشایر را با حضور مسوولان استانی و شهرستانی برگزار کردیم.
رحیمی انور گفت: کل مدارس عشایری تا پایان سال دارای شناسه ملی می‌شوند. برای 210 مدرسه شناسه ملی صادر کردیم که مابقی هم انجام می‌‌گیرد.
رئیس اداره آموزش و پرورش عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد از سازمان‌دهی مدارس عشایری برای سال جدید تحصیلی خبر داد و گفت: برای انتخاب مدیران و‌ ابلاغ برای معلمان مدارس عشایری سیاست را دخیل ندادیم و همه افراد را بر اساس صلاحیت‌ها انتخاب شدند.
رحیمی‌انور افزود: من خودم سیاسی اینجا ننشسته‌ام و گزینه نماینده برای ریاست آموزش و پرورش عشایر فرد دیگری بود. در بعضی از مدارس نیروهای مخالف نماینده مجلس منصوب شدند و سعی کردیم اصل شایسته‌سالاری را مدنظر قرار دهیم. ضمن اینکه ما به مدیران به‌روز برای مدارس نیاز داریم.


کد مطلب: 465770

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/465770/رئیس-آموزش-پرورش-عشایر-استان-کهگیلویه-بویراحمد-انتصاب-ابلاغ-مدیران-معلمان-عشایری-سیاست-دخالت-نداده-ایم-خودم-سیاسی-اینجا-ننشسته-ام-گزینه-نماینده-مجلس-فرد-دیگری-نیروهای-مخالف-هم-منصوب-کردیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1