کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع خبرنگاران مطرح شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: تشریفات تغییر عده‌ای از مدیران شروع شده است / چنانچه شخصی در انتخابات مجلس تهدید تلقی شود از صفحه حذف خواهد شد

19 مرداد 1402 ساعت 9:13

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ تهدید نگران‌کننده‌ای در مورد انتخابات وجود ندارد و چنانچه شخصی تهدید تلقی شود از صفحه تصمیمات انتخاباتی حذف خواهد شد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ تهدید نگران‌کننده‌ای در مورد انتخابات وجود ندارد و چنانچه شخصی تهدید تلقی شود از صفحه تصمیمات انتخاباتی حذف خواهد شد.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: همه تلاش ما بر این است که شاهد حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات مجلس باشیم.
وی در ادامه گفت: من به شما قول می‌دهم امکان ندارد تخلف سیستماتیک در انتخابات رخ دهد و صیانت از آرای مردم در اولویت اول است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: هیچ تهدید نگران‌کننده‌ای در مورد انتخابات وجود ندارد و چنانچه شخصی تهدید تلقی شود از صفحه تصمیمات انتخاباتی حذف خواهد شد.
وی در مورد تغییر مدیران اظهار داشت: فعلاً منع قانونی برای تغییر مدیران در استان وجود ندارد و ممکن است مدیران و مسئولین انتخاباتی تغییر کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سووالی در خصوص تغییر مدیران در سفر رئیس جمهور نیز گفت: عده‌ای از مدیران استانی که باید تغییر کنند. تشریفات تغییر این مدیران شروع شده است و حتما مدیرانی تغییر خواهند کرد و این روند استمرار خواهد داشت.


کد مطلب: 465751

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/465751/استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-تشریفات-تغییر-عده-ای-مدیران-شروع-شده-چنانچه-شخصی-انتخابات-مجلس-تهدید-تلقی-شود-صفحه-حذف-خواهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1