کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بیست و سومین پرسش مهر ریاست جمهوری؛

دانش آموز دهدشتی مقام اول کشوری پرسش مهر را کسب کرد

18 مرداد 1402 ساعت 10:54

دانش آموزان شهرستان کهگیلویه با کسب یک مقام برتر کشوری و پنج مقام شایستگی تقدیر در بیست و سومین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری را کسب کردند.


دانش آموزان شهرستان کهگیلویه با کسب یک مقام برتر کشوری و پنج مقام شایستگی تقدیر در بیست و سومین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری را کسب کردند.
به گزارش کبنا، فریدون فاطمی زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه از کسب یک رتبه برتر کشوری و پنج رتبه شایسته تقدیر در مسابقات پرسش مهر ۲۳، خبر داد وگفت:دانش آموز آوا تارم از دبستان غیر دولتی سما دهدشت در بخش ایده های نو و تجارب موفق توانست رتبه اول کشوری پرسش مهر ریاست جمهوری را کسب کند.

فاطمی زاده ضمن تبریک به دانش آموزان و همکاران فرهنگی شهرستان بیان داشت: در فراخوان پرسش مهر ریاست جمهوری چهار دانش آموز به نام های (ابوالفضل الباد، سید سینا حسینی نسب، فاطمه کرامتی اصل، لیانا یونسیان) و یک فرهنگی به نام آقای (رحیم حمیدی) نیز موفق به کسب رتبه برگزیده (شایسته تقدیر) کشوری شدند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان در خصوص فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری بیان داشت:هر ساله رییس جمهور با آغاز سال تحصیلی یک پرسش از دانش آموزان و معلمان مطرح می‌کند که سوالات امسال با عناوین «برای افزایش بهره‌وری در آموزش چه اقداماتی باید انجام شود؟» و «مدرسه خوب دارای چه خصوصیاتی است؟» طرح شده بود.
وی افزود:فراخوان ملی پرسش مهر رییس جمهور فرصت بسیار ارزنده ای است که دانش آموزان و معلمان بتوانند ایده‌ها، طرح‌ها و گفتمان‌های تحولی خود را با رییس جمهور به اشتراک بگذارند.
فاطمی زاده در پایان این موفقیت بزرگ را به خانواده بزرگ فرهنگیان استان و شهرستان،کادر اداری آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه،خانواده های دانش آموزان برتر کشوری و کادر دبستان غیر دولتی سما تبریک و تهنیت گفت.


کد مطلب: 465720

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/465720/دانش-آموز-دهدشتی-مقام-اول-کشوری-پرسش-مهر-کسب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1