کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش مردمی؛

سدمعبر برج سازها در یاسوج و بی توجهی شهرداری

14 مرداد 1402 ساعت 17:54

مردم سد معبر برج سازها در خیابان های شهر یاسوج را موجب آزار و اذیت شهروندان می دانند.


مردم سد معبر برج سازها در خیابان های شهر یاسوج را موجب آزار و اذیت شهروندان می دانند.
به گزارش کبنانیوز، برج سازی و ساختمان سازی در یاسوج بسیار زیاد است، هر جای شهر که نگاه می کنید این ساختمان سازی ها را مشاهده می کنید. ریختن مصالح ساختمانی در پیاده رو، سر و صدای ناشی از ساخت و ساز و ادامه یافتن کار ساختمانی تا مدت های طولانی از جمله مسائلی است که همسایگان و ساکنان اطراف محدوده ساخت و سازها را آزار می دهد.
خیلی وقت ها شهرداری برخوردی با این برج سازها ندارد و آزار و اذیت همسایه و شهروندان به چشم نمی آید.
یکی از ساکنان بلوار رجا در خصوص برج سازی و سد معبر این قسمت با مصالح ساختمانی از بی توجهی شهرداری انتقاد کرد.
این شهروند گفت: چرا شهرداری به این برج سازها هیچ تذکری نمی دهد، در حالی که هر جای این شهر را سد معبر کرده اند و برای شهروندان نیز موجبات آزار و اذیت را ایجاد می کنند.
نا آشنایی سازندگان به قوانین ساخت و ساز و کم کاری پیمانکاران به ویژه در مناطق پر تراکم شهر باعث شده است که مردم دل خوشی از این روند احداث ساختمان ها نداشته باشند. حصار کشی پیاده رو ها، ریختن مصالح به خیابان و بستن راه بر اهالی محل ، پر کردن جوی ها و ایجاد گند آب ها در گوشه و کنار معابر و گاها سرازیر شدن آب به حیاط و منزل در هنگام بارندگی تنها تعدادی از کارهای است که در اثر نااگاهی و گاها به صورت تعامدی از سوی این افراد صورت می گیرد.
شهرداری یاسوج باید نسبت به موارد این چنینی تذکرات لازم را بدهد، مردم شهر نیاز به رفاه و آسایش دارند، ولی برج سازها چهره شهر را بهم ریخته اند و مردم از این وضعیت ناراضی هستند.
 


کد مطلب: 465583

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/465583/سدمعبر-برج-سازها-یاسوج-بی-توجهی-شهرداری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1