کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

مردم کهگیلویه و بویراحمد 212 هزار نامه به رئیس جمهور نوشتند؛ از دوچرخه تا وام جهیزیه

10 مرداد 1402 ساعت 19:43

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون بیش از ۲۱۲ هزار نامه و درخواست مردمی به رئیس جمهور طی سفر به این استان ثبت شده است.


مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون بیش از ۲۱۲ هزار نامه و درخواست مردمی به رئیس جمهور طی سفر به این استان ثبت شده است.
«علی اصغر قلی پور» افزود: از این تعداد ۱۶۵ هزار و ۵۰۶ مورد نامه و ۴۶هزار و ۸۰۰ مورد درخواست تلفنی در سامانه پاسخگویی ۱۱۱ ثبت شده است.
وی اظهار کرد: هنوز آمار دقیق نامه‌ها و درخواست‌های مردمی از رئیس جمهور در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص نیست اما پیش‌بینی می‌شود مردم این استان ۲۴۰ تا ۲۵۰ هزار نامه و درخواست از رئیس جمهور داشته باشند.
مدیرکل جدید دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیشترین فراوانی محتوای نامه‌ها و درخواست‌های مردمی این استان را به ترتیب وام قرض الحسنه، کمک مالی بلاعوض، وام خود اشتغالی، درمان، جهیزیه و اشتغال به خود اختصاص داده‌اند.
قلی پور تصریح کرد: در بین نامه‌هایی که تاکنون ثبت شده، کودکان زیر ۱۰ سال نیز به رئیس جمهور نامه نوشتند که یا ابراز احساسات کردند و یا درخواست دوچرخه، لپ تاپ و کمک مالی داشتند.
وی ادامه داد: از سه روز پیش ارجاع نامه‌ها به دستگاه‌های اجرایی استان شروع شده است و تاکنون بیش از ۱۴ هزار و ۱۸۱ نامه به دستگاه‌ها ارجاع شده است.
مدیرکل جدید دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ۲۰۰ آقا و خانم در دو شیفت کاری ثبت نامه‌های مردمی را انجام می‌دهند.
قلی پور بیان کرد: موضوع بیشترین نامه‌ها و درخواست‌های مردمی مربوط به دستگاه‌های اجرایی کمیته امداد، شورای هماهنگی بانک‌ها و صندوق کارآفرینی‌امید بوده است.


کد مطلب: 465463

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/465463/مردم-کهگیلویه-بویراحمد-212-هزار-نامه-رئیس-جمهور-نوشتند-دوچرخه-وام-جهیزیه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1