کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت؛

آیا رئیسی از احمدزاده رضایت داشت؟

29 تير 1402 ساعت 0:39

یادداشت ارسالی؛ رئیس‌جمهور، در جلسه هیئت دولت از استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دلیل به ثمر رساندن پروژه های مهم زیربنایی و خدماتی از جمله جاده پاتاوه دهدشت پس از 29 سال، و پتروشیمی گچساران بعد از 19 سال و سد چمشیر پس از 16 سال تقدیر و تشکر کرد.


یادداشت ارسالی؛ رئیس‌جمهور، در جلسه هیئت دولت از استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دلیل به ثمر رساندن پروژه های مهم زیربنایی و خدماتی از جمله جاده پاتاوه دهدشت پس از 29 سال، و پتروشیمی گچساران بعد از 19 سال و سد چمشیر پس از 16 سال تقدیر و تشکر کرد.
دکتر رئیسی از استقبال پرشور مردم کهگیلویه و بویراحمد از دولت مردمی در جریان سفر دو روز گذشته به این استان تشکر کرد و گفت: از همت جهادی همه دستگاه‌های مجری و حاکمیتی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در تکمیل و به ثمر رساندن چندین پروژه مهم زیربنایی و خدماتی در حوزه‌های آب، برق، راه، پتروشیمی و درمان، که تکمیل بعضی از آنها نزدیک به 30 سال به طول انجامیده بود، علاوه بر به ثمر رساندن ثروت‌های قفل شده در این پروژه‌های نیمه‌تمام، رونق و رشد اقتصادی را از طریق ایجاد زمینه جذب سرمایه‌های جدید به استان‌ها موجب می‌شود.
امروز روزنامه های کشوری به پروژه های به ثمر نشسته استان پرداخته بودند که در نوع خود جالب توجه بود. تنها دو سال از عمر دولت مردمی می گذرد، اما دولت با همه کم و کاستی ها توانست با کار جهادی چند پروژه مهم استانی را به ثمر بنشاند. وحدت، همدلی و دلسوزی استاندار منجر به هم افزایی بیشتر در استان شده و برخی مدیرانی که پای کار آمده اند، توانسته اند زمینه های پیشرفت و توسعه را در استان ایجاد کنند. بدون تعارف مدیرانی که به دنبال منافع شخصی اند و نمی توانند هم پای استاندار پیش بیایند باید برکنار شوند تا قطار توسعه در استان سرعت بگیرد.
نافی خدمات گذشتگان نیستیم و همه زحمت کشیده اند، ولی احمدزاده بعد از حضور دو استاندار غیر بومی در استان، تمام هم و غم خود را برای گوشه گوشه استان گذاشته، او که پیش از این قرار بوده به دستور آیت الله رئیسی به عنوان استاندار استان کرمانشاه معرفی شود، حالا استاندار کهگیلویه و بویراحمد است و تمام تلاشش را برای استان خود گذاشته است، از یک طرف تمام تلاش خود را برای کسب مجوز سد آبریز و پروژه های ابرسانی، معادن گذاشت، از طرفی برای شهرستان بویراحمد، پروژه های گاز این منطقه، پروژه گاز مختار، پروژه پاتاوه دهدشت، پروژه جاده سی سخت، مخالفت با سد خرسان، اهمیت شبکه آب پایین دست سد تنگ سرخ، برای همه این پروژه ها تلاش کرد. یادمان نرود که هیچ مسوولی درباره شبکه پایین دست سد تنگ سرخ صحبت نکرد، غیر از خود احمدزاده. در گچساران و باشت پیگیری چند پروژه مهم پتروشیمی، سد چمشیر، کارخانه ماشین سازی، کارخانه گیاهان دارویی و ... از مواردی بود که به جد پیگیری شد.
در استقبال از رئیس جمهور در فرودگاه یاسوج، احمدزاده در دعوتی که از زارع پور مدیر اصلاح طلب استان برای دیدار با رئیس جمهور داشت، مورد انتقاد شدید اصولگرایان قرار گرفت. قطعا استاندار به دنبال ایجاد وحدت سیاسی و هم افزایی در استان است که اصولگرایان این موضوع را درک نمی کنند.
استاندار پس از سفر رئیس جمهور حتی یک روز صبر نکرد و در آخرین اخبار مربوط به استاندار، او امروز به آبادان سفر کرده و اولین استانداری بوده که پیگیر وضع رفاهی در منطقه شلمچه شده است.
سید علی احمدزاده در گفت و گو با سایت کبنا نیوز با تشریح سفر خود به شهر آبادان ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، اظهار داشت: وضعیت سایت خدمات رسانی به زوار حسینی استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه شلمچه مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: در حال آماده سازی این سایت فرهنگی و زیارتی به منظور خدمات رسانی به زائران در ایام محرم به ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورا هستیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعد از سفر دو روزه هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد که برکات زیادی برای استان داشت، بلافاصله به شهر آبادان سفر کردم تا از نزدیک این مجموعه فرهنگی و زیارتی را مورد بازدید قرار دهیم و برای خدمات رسانی به زوار اباعبدالله الحسین(ع) آماده شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اولین استاندار کشور بود که برای بازدید از منطقه شلمچه مرز ایران و عراق و ارزیابی شرایط خدمات رسانی به زائران حسینی وارد شلمچه شده است.


 


کد مطلب: 464972

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/464972/آیا-رئیسی-احمدزاده-رضایت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1