کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

پاسخ رئیس جمهور به سه مطالبه مهم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد

27 تير 1402 ساعت 18:10

رئیس جمهور در خصوص لزوم احداث راه آهن گفت: این مطالبه به حقی است و حتما جزو برنامه های ما خواهد بود، 60 سال خیلی زیاد و دور پنداشته شده و ما معتقدیم با پیگیری جهادی این کارها خیلی زودتر قابل انجام است و ان شالله بتوانیم خبر خوش اتصالات ریلی را به مردم کهگیلویه و بویراحمد بدهیم.


رئیس جمهور در جمع خبرنگاران در خصوص چند موضوع مهم فرودگاه، راه آهن، سد آبریز اظهار نظر کرد.
به گزارش کبنانیوز، آیت الله رئیسی امروز سه شنبه (27 تیرماه 1402) در پاسخ به سوالی در خصوص سد آبریز گفت: سد آبریز خواسته و مطالبه همه مردم بود که در سفر می دیدیم، این موضوع را در مرکز پیگیری خواهیم کرد.
رئیس جمهور اضافه کرد: متاسفانه در استان شاهد یک عقب‌ماندگی تاریخی هستیم. اگر چه به برکت انقلاب اسلامی کارهای زیادی انجام شده، اما بسیاری کارها در زمان خودش انجام نشده و امروز تبدیل به عقب‌ماندگی‌های انباشته شده است، اما مردم اطمینان داشته باشند که جبران این عقب‌ماندگی‌ها در اولویت کار دولت است.
رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که استان برای سرمایه گذاری نیاز به فرودگاه دارد، گفت: می توان پروازهایی برای مناطق مختلف از جمله مشهد، کیش، نجف قرار داد، ولی پرواز به تهران ضروری است، حتما باید روزی یک پرواز یا دو پرواز با مرکز وجود داشته باشد، و این موضوع به وزیر راه و شهرسازی ارجاع داده می شود.
آیت الله رئیسی در پاسخ به اینکه «مسوولان پیشین گفته اند که 60 سال طول می کشد که ریل راه اهن در این استان انجام بگیرد»، گفت: این مطالبه به حقی است و حتما جزو برنامه های ما خواهد بود، 60 سال خیلی زیاد و دور پنداشته شده و ما معتقدیم با پیگیری جهادی این کارها خیلی زودتر قابل انجام است و ان شالله بتوانیم خبر خوش اتصالات ریلی را به مردم کهگیلویه و بویراحمد بدهیم.
 


کد مطلب: 464917

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/464917/پاسخ-رئیس-جمهور-سه-مطالبه-مهم-مردم-استان-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1