کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بمناسبت سفر رئیس جمهور به استان؛

حضور نماینده تام‌الاختیار معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان در استان

24 تير 1402 ساعت 11:35

همزمان با سفر رئیس جمهور به استان، نماینده تام اختیار معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و بنیاد ملی نخبگان به صورت حضوری با نخبگان و فناوران دیدار و تقاضاهای آنان را بررسی می کند. 


همزمان با سفر رئیس جمهور به استان، نماینده تام اختیار معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و بنیاد ملی نخبگان به صورت حضوری با نخبگان و فناوران دیدار و تقاضاهای آنان را بررسی می‌کند. 
به گزارش کبنا، رئیس بنیاد نخبگان استان اعلام کرد در قالب برنامه‌های مردم محور سفر ریاست جمهور به استان کهکیلویه و بویراحمد، مهدی رمضانی مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی معاونت علمی و فناوری به عنوان نماینده تام‌الاختیار معاونت علمی و فناوری و بنیاد ملی نخبگان از روز ۲۵ تیرماه در بنیاد نخبگان استان مستقر می‌شود و ضمن دیدار رودر رو با مستعدان برتر، نخبگان، فناوران، مدیران و اعضای شرکت‌های دانش بنیان با آنان گفتگو می‌کند و در جریان نیازهای آنان قرار می گیرد. 
اکوانی افزود: برنامه دیدار نماینده تام اختیار معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور در قالب طرح ابتکاری ملی خدمت میدانی که بنام شهید حاج قاسم سلیمانی مزین است صورت می‌گیرد و هدف آن دریافت مستقیم خواسته های نخبگان و فناوران و بررسی نحوه کمک به حل مشکلات آنان و استفاده از منابع معاونت علمی و فناوری و بنیاد ملی نخبگان در جهت خدمت به نخبگان و فناوران استان و مشارکت آنان در برنامه های توسعه زیست بوم نخبگانی و دانش بنیان استان است. 
رئیس بنیاد نخبگان استان ابراز داشت: از نخبگان علمی، فرهنگی و اجتماعی، دانشگاهی، فناوران و اعضای شرکت های دانش بنیان، صنعت گران، تولید کنندگان، سرمایه‌گذاران و همه کسانی که طرح یا ایده ابتکاری دارند و تقاضای آنان به نحوی با فعالیت های معاونت علمی و فناوری و یا بنیاد ملی نخبگان مرتبط است دعوت می‌کنیم در روزهای ۲۵ تا ۲۷ تیرماه از ساعت ۸ تا ۱۸ به بنیاد نخبگان استان واقع در «میدان آزادگان، ابتدای خیابان پاسداران جنب شورای اسلامی شهر یاسوج» مراجعه کنند و ضمن دیدار رودر رو تقاضای خود را به صورت مستقیم به نماینده تمام الاختیار معاون رئیس جمهور ارائه دهند. 
اکوانی ادامه داد: تمام تقاضاها ثبت و به دقت بررسی و در سریع ترین زمان ممکن به آنها پاسخ داده می‌شود.
وی در پایان گفت: متقاضیان دیدار می‌توانید برای هماهنگی از طریق شماره تلفن‌های 07433231531 و 07433231532 ارتباط برقرار نمایند و یا به صورت مستقیم به بنیاد نخبگان استان مراجعه کنند.


کد مطلب: 464722

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/464722/حضور-نماینده-تام-الاختیار-معاون-علمی-فناوری-رئیس-جمهور-بنیاد-ملی-نخبگان-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1