کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست بررسی مشکلات شهر مادوان و روستا‌های اطراف آن مطرح شد

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: فضای آموزشی مادوان بحرانی است / مشکل خاص هنگام تعطیلی مدرسه دخترانه / ساعت‌ها را جابه‌جا کردیم

16 تير 1402 ساعت 21:29

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: فضای آموزشی شهر مادوان و روستا‌های اطراف آن بحرانی است.


مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: فضای آموزشی شهر مادوان و روستا‌های اطراف آن بحرانی است.
به گزارش کبنا، حسنعلی عزت‌خواه در نشست بررسی مشکلات شهر مادوان و روستا‌های اطراف آن که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، به وضعیت بحرانی فضای آموزشی در شهر مادوان اشاره کرد و اظهار داشت: اگر سالی ۵۰ کلاس درس در شهر مادوان ساخته شود، بازهم جوابگوی تراکم دانش‌آموزان در این شهر نیست؛ چرا که سالانه ۵۰ نفر دانش‌آموز به شهر مادوان و روستا‌های اطراف آن مهاجرت می‌کنند.
وی تأکید کرد: اوضاع فضای اموزشی در این منطقه بحرانی است. متأسفانه بخشنامه آمده که هر دانش‌آموزان باید در منطقه جغرافیای خود ثبت نام کند و همین موضوع سبب شده که امسال شاهد وضعیت بحرانی‌تر در این شهر باشیم.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: آسیب‌های روحی از آسیب‌های جسمی به مراتب بدتر و خطرناک‌تر است. باید با عرض تأسف بگویم که شهر مادوان یک مدرسه بیشتر ندارد که شیفت صبح دخترانه و شیفت عصر پسرانه است و موقع تعطیلی مشکل خاصی در این منطقه می‌افتاد و ما مجبور شدیم که زمان تعطیلی و شروع شیفت پسرانه را کمی جابه جا کنیم.
عزت خواه گفت: این مطالبه گروه‌های مطالبه‌گر هم بود.
وی بیان کرد: دو چمن مصنوعی برای دانش اموزان این شهر احداث شده که به مناسبت عید غدیر یک چمن مصنوعی دیگری هم در این منطقه احداث خواهیم کرد.


کد مطلب: 464440

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/464440/مدیرکل-آموزش-پرورش-کهگیلویه-بویراحمد-فضای-آموزشی-مادوان-بحرانی-مشکل-خاص-هنگام-تعطیلی-مدرسه-دخترانه-ساعت-ها-جابه-جا-کردیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1