کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست بررسی مشکلات شهر مادوان و روستاهای اطراف آن مطرح شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: زمان سفر رئیس جمهور به استان جابه‌جا می‌شود و این قطعی نیست، زمان دقیق را اعلام می‌کنیم / اعتبارات بزرگی در سفر دوم رئیس جمهور به استان اختصاص می‌یابد

16 تير 1402 ساعت 21:00

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: احتمال جابه جایی زمان سفر رئیس جمهور به استان وجود دارد اما این سفر حتماً طی یک تا دو هفته آینده انجام خواهد شد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: احتمال جابه جایی زمان سفر رئیس جمهور به استان وجود دارد اما این سفر حتماً طی یک تا دو هفته آینده انجام خواهد شد.
سید علی احمدزاده روز جمعه ( 16 تیرماه 1402) در نشست بررسی مشکلات شهر مادوان و روستاهای اطراف آن به سفر هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و اظهار داشت:  اعلام شده بود که آیت‌الله رئیسی و هیأت دولت در دور دوم سفر‌های استانی روزهای۲۲ و ۲۳ تیر ماه به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند اما احتمال تغییر این تاریخ وجود دارد.
وی با بیان اینکه این تغییر سفر هنوز قطعی نیست و روزهای آینده کاملاً مشخص می‌شود، افزود: میزبان اولیه سفر هیئت دولت و رئیس جمهور مردم مناطق مادوان، مهریان، بلهزار و بنسجان است که امید‌ می‌رود، تدابیر خوبی برای استقبال اندیشیده شود و باید فکر استقبال در خور شأن باشیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: باید مردم را به استقبال از رئیس جمهور ترغیب کنیم.
وی افزود: سید اولاد پیغمبر قرار است که به استان کهگیلویه و بویراحمد بیاید و مردم این استان همیشه مهمان نواز بودند و باید این استقبال به خوبی انجام بگیرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ششمین سفر استانی رئیس جمهور در دور دوم سفر‌ها به این استان به زودی انجام می‌شود که در این سفر طرح‌های مختلف بزرگ اقتصادی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: دیدار و سخنرانی در بین مردم کهگیلویه و بویراحمد یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های سفر رئیس جمهور خواهد بود. 
احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود به تنش آبی شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: 57 درصد آب شهر یاسوج به دلیل فرسودگی هدر می‌رود.
وی در ادامه افزود: 300 میلیارد تومان در سفر اول رئیس جمهور برای رفع تنش آبی یاسوج اختصاص یافت که بخشی از کار انجام گرفته و شبکه جدید جایگزین شبکه‌های قدیمی شده است و مابقی کار هم در حال انجام است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبارات بزرگی در سفر دوم رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد اختصاص می‌یابد که امیدوارم شاهد تحول بزرگ در سطح استان باشیم.


کد مطلب: 464439

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/464439/استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-زمان-سفر-رئیس-جمهور-استان-جابه-جا-می-شود-این-قطعی-نیست-دقیق-اعلام-می-کنیم-اعتبارات-بزرگی-دوم-اختصاص-می-یابد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1