کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد:

درخواست عضو شورای شهر یاسوج از سفر ریاست جمهوری

14 تير 1402 ساعت 0:16

فرشید احمدی‌کیش_ عضو شورای شهر یاسوج_ در گفت‌و گو با خبرنگار کبنا گفت: تخصیص اعتبار ساحل سازی رودخانه بشار باید از مطالبات مهم مردم استان کهگیلیویه و بویراحمد به ویژه مردم شهر یاسوج باشد.


رودخانه بشار با عبور از مرکز شهر یاسوج و تقسیم این شهر به ۲ ناحیه سر رود شمالی و جنوبی منظره چشم نوازی را برای مردم استان و گردشگران در این شهر زیبا بوجود آورده بود اما به دلایل مختلفی با مشکلاتی روبرو شده است. تغییر کاربری های بی مورد و دست درازی به بستر و حریم، برداشت شن و ماسه از بستر این رودخانه و ورود پساب کارخانه ها، ورود فاضلاب بیمارستانی از بی مهری های روا داشته نسبت به این رودخانه هستند.
در سفر اخیر وزیر کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد طرح ساماندهی رودخانه بشار یاسوج (ساحل سازی در حاشیه بشار) بازدید و آن را ظرفیت مهمی برای بهره‌مندی مردم استان و گردشگران اعلام کرد.
 احمد وحیدی در این بازدید اظهارداشت: این طرح از نظر مالی و سایر ظرفیت‌ها می‌تواند برای مردم در یاسوج و گردشگران موقعیت خوبی را ایجاد کند.
طبق اعلام مسوولان استانی در حوزه آب منطقه‌ای، ساماندهی این رودخانه حداقل یک‌هزار شغل ایجاد خواهد کرد و به یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
در این راستا فرشید احمدی‌کیش_ عضو شورای شهر یاسوج_ در گفت‌و گو با خبرنگار کبنا گفت: با توجه به محرومیت استان ما و همچنین نرخ بالای بیکاری استان  در سفر رئیس حمهوری باید مطالبات مردمی مورد توجه جدی مسوولین باشد.
احمدی کیش با اشاره به طرح‌های مهم در مطالبات مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تخصیص اعتبار ساحل سازی رودخانه بشار  و همچنین پل زیر شهرک جوشکاران باید از مطالبات مهم مردم استان کهگیلیویه و بویراحمد به ویژه مردم شهر یاسوج باشد.
این عضو شورا در ادامه گفت: از مردم و رسانه‌ها انتظار می‌رود به صورت جدی پیگیر این مطالبه به‌حق باشند.


کد مطلب: 464339

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/464339/درخواست-عضو-شورای-شهر-یاسوج-سفر-ریاست-جمهوری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1