کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه های نماز جمعه امروز مطرح شد؛

عذرخواهی امام‌جمعه موقت گچساران از نمازگزاران

9 تير 1402 ساعت 19:29

امام‌جمعه موقت گچساران بخاطر مشکلات سیستم سرمایشی مصلی این شهر از نمازگزاران عذرخواهی کرد و گفت که امیدوارم مسوولان این مشکل را رفع کنند.


امام‌جمعه موقت گچساران بخاطر مشکلات سیستم سرمایشی مصلی این شهر از نمازگزاران عذرخواهی کرد و گفت که امیدوارم مسوولان این مشکل را رفع کنند.
به گزارش کبنانیوز، امام‌جمعه موقت گچساران با اشاره به مناسبت‌های این هفته گفت: یکشنبه ۱۱ تیرماه سالروز شهادت «آیت‌الله صدوقی» چهارمین شهید محراب به دست منافقین در سال ۶۱ است، منافقین دست به جنایات بی‌شماری علیه ملت بزرگ ایران زدند و امروز هم شبانه‌روز باهدف ناامیدی نسل جوان کشورمان در حال سیاه نمایی، تفرقه‌افکنی و سم‌پاشی در فضای مجازی هستند.
حجت‌الاسلام رشیدی کیا افزود: چهارشنبه ۱۴ تیرماه روز شهرداری و دهیاری‌ها است و فرصت مناسبی است به بیانات رهبری در خصوص موضوع مهمی بیشتر توجه شد.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در دیداری با اعضای شورا و شهرداری تهران در سال ۹۲ مواردی را بیان کردند از جمله اینکه حقیقتاً معماری و نمای تهران و برخی شهر‌ها نمای یک شهر اسلامی نیست و شورای شهر باید این موضوع را جزء جدی‌ترین مسائل خود بداند.
حجت‌الاسلام رشیدی کیا بیان کرد: نکته دیگر اینکه که باید چاره اندیشی شود اینکه در ساختمان‌سازی، آپارتمان‌های چندطبقه با پنجره‌های گسترده رو به همدیگر و مشرف بر خانه همسایه و دیوار‌های نازک و غیراستاندارد که باید حساسیت بیشتری جلوی این ساخت و ساز‌ها گرفته شود.
امام‌جمعه موقت گچساران ضمن عذرخواهی از نمازگزاران به دلیل فضای گرم مصلای نماز جمعه برای اقامه نماز‌ها گفت: امیدواریم مسئولان این مشکل را رفع کنند چرا که این فضا برای اقامه نماز جمعه مردم با گرمای نزدیک ۵۰ درجه مناسب نیست.


کد مطلب: 464175

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/464175/عذرخواهی-امام-جمعه-موقت-گچساران-نمازگزاران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1