کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس اداره سنجش و کیفیت آموزشی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

تصحیح امتحان نهایی خارج از استان انجام می‌شود

30 خرداد 1402 ساعت 23:53

رئیس اداره سنجش و کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آزمون امتحانات نهایی خردادماه پایه دوازدهم در اوج امنیت، سلامت و کیفیت لازم برگزار شد.


رئیس اداره سنجش و کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آزمون امتحانات نهایی خردادماه پایه دوازدهم در اوج امنیت، سلامت و کیفیت لازم برگزار شد.

به گزارش کبنانیوز، یونس محمودزاده امروز سه شنبه (30 خردادماه 1402) با تقدیر از همکاری مدیرکل، مجموعه شورای معاونین، رؤسای شهرستان‌ها، مناطق و همه ادارات داخلی اداره کل و عوامل اجرایی حوزه های امتحانی در سطح استان گفت: خوشبختانه امتحانات نهایی خردادماه پایه دوازدهم که از ۳۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۵ خردادماه ادامه داشت برای تضمین کیفیت و امنیت امتحانات و تحقق عدالت آموزشی و جلوگیری از تضییع حقوق داوطلبان، با امنیت کامل و کیفیت لازم برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه امتحان نهایی یک آزمون ملی و دارای حساسیت های بسیار بالا در سال تحصیلی جاری با توجه به تاثیر ۴۰ درصدی در کنکور سراسری است، افزود: تامین امنیت آزمون در دستور کار تمامی دستگاه های نظارتی، امنیتی، فرهنگی و آموزشی در تمامی رده های مدیریتی و تضمین سلامت برگزاری آزمون نهایی قرار داشت که این همکاری و همگرایی ستودنی و قابل تقدیر است.
رئیس اداره سنجش و کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه با بیان اینکه تصحیح اوراق نیز به صورت الکترونیکی و خارج از استان انجام می‌شود گفت: هیچکس در استان در حوزه تصحیح دخل و تصرفی ندارد، پاسخنامه‌های امتحانات بعد از اسکن و بارگذاری در سامانه، توسط معلمان استانهای دیگر تصحیح می‌شوند.
محمود زاده تاکید کرد: در امتحانات به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم که حق دانش آموزی تضییع و یا خدای ناکرده بی عدالتی اتفاق بیفتد، همیشه در همه آزمونها سعی می کنیم امانت دار خوبی باشیم و این اطمینان را به همه خانواده ها و دانش آموزان می دهیم که از این امانت به خوبی پاسداری کنیم و امین مردم و جامعه باشیم.

 


کد مطلب: 463822

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/463822/تصحیح-امتحان-نهایی-خارج-استان-انجام-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1