کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سکه یک کانال عقب رفت

30 خرداد 1402 ساعت 21:24

سکه امامی که دیروز کف کانال ۲۹ میلیون معامله می‌شد تا ظهر امروز سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۲۸ میلیون و ۴۷۰ هزار فروخته شد.


سکه امامی که دیروز کف کانال ۲۹ میلیون معامله می‌شد تا ظهر امروز سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۲۸ میلیون و ۴۷۰ هزار فروخته شد.
به گزارش کبنانیوز، قیمت طلا ۱۸ عیار امروز سه‌شنبه ۳۰ خرداد کار خود را با رشد ۱۵ هزار تومانی نسبت به عصر دیروز آغاز کرد و تا ظهر روی پله دو میلیون و ۳۲۵ هزار تومان ایستاد. با این وجود طلافروش‌ها و صراف‌ها انواع سکه‌های طلا را بین ۱۴۰ تا ۵۶۰ هزار تومان کمتر از دیروز فروختند و طبق اعلام کانون صرافان نرخ دلار توافقی با عقب‌نشینی ۲۵ تومانی به ۴۱ هزار و ۳۱۵ هزار تومان تقلیل پیدا کرد.
انواع ارز توافقی و خدماتی
قیمت دلار توافقی امروز سه‌شنبه ۳۰ خرداد تا ساعت ۱۱ و نیم ۴۱ هزار و ۳۱۵ تومان به‌ثبت رسید که به‌معنی افت ۲۵ تومانی آن است.
قیمت یورو توافقی هم امروز با کاهش ۱۱۰ تومانی به ۴۵ هزار و ۳۱۵ تومان تنزل پیدا کرد. البته برای خریداران ارز خدماتی قیمت یورو امروز ۲۰ تومان بیشتر است و دلار خدماتی ۴۱ هزار و ۳۰۰ تومان عرضه می‌شود.
قیمت انواع ارز تا ساعت 11:30
 
قیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکه
قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز سه‌شنبه ۳۰ خرداد با رشد ۱۵ هزار تومانی نسبت به خریدفروش‌های عصر دیروز، به دو میلیون و ۳۲۵ هزار رسید، اما سکه‌های طلا را بین ۱۴۰ تا ۵۶۰ هزار تومان کمتر از دیروز فروختند.
قیمت سکه امامی با افت ۵۶۰ هزار تومانی به ۲۸ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان رسید. نیم‌سکه را ۱۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان یعنی ۱۸۵ هزار تومان کمتر از دیروز فروختند.
نرخ فروش ربع‌سکه ۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تثبیت شد تا شاهد کاهش ۲۲۵ هزار تومانی ارزش این یکی باشیم. سکه گرمی هم شش میلیون و ۲۳۰ هزار قیمت خورد و افت قیمت ۱۴۰ هزار تومانی را تجربه کرد.
قیمت انواع طلا و سکه تا ساعت 11:30


کد مطلب: 463812

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/463812/سکه-یک-کانال-عقب-رفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1