کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت؛

افت فشار آب شهر دوگنبدان به دلیل تعمیرات

26 خرداد 1402 ساعت 9:45

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: آب شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران از عصر پنجشنبه به مدت ۴۸ ساعت دچار آفت فشار شده است.


مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: آب شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران از عصر پنجشنبه به مدت ۴۸ ساعت دچار آفت فشار شده است.
به گزارش کبنانیوز، علی محمد غریبی افزود: آب بسیاری از مناطق و محلات شهر دوگنبدان به علت بهسازی و انجام عملیات تعمیرات در خط انتقال ۳۰ اینچ حدفاصل ایستگاه پمپاژ آب امامزاده جعفر به سمت مخازن ذخیره آب این شهر دچار تنش شده است.
وی بیان کرد: تنش آبی مورد نظر که برای انجام عملیات اجرایی به صورت غیر پیش بینی شده بوده، از بعد از ظهر پنجشنبه تا ظهر روز شنبه بیست و هفتم خرداد ماه ادامه خواهد داشت.
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد همچنین ضمن اشاره به تغییر زمان هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق از هفته اول تیرماه به ۲۶ خرداد تا یکم تیرماه به علت همزمان بودن با هفته قوه قضائیه تصریح کرد: از مردم با فرهنگ شهر دوگنبدان انتظار می رود از مصارف غیرضروری آب پرهیز کنند و صرفه جویی در مصرف آب را در تمامی اوقات در برنامه شبانه روزی داشته باشند.
وی بیان کرد: بروز کمبود و افت فشار آب در شبکه توزیع بعضی از مناطق دور از انتظار نیست.
مدیر روابط عمومی شرکت آبفا استان اظهار داشت: با توجه به وضعیت آب و هوایی گرم در شهر دوگنبدان، عملیات اجرایی مورد نظر با همکاری، کمک و به کارگیری امکانات و پشتیبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و تلاش بی وقفه کارکنان واحدهای مختلف امور آبفا شهرستان انجام خواهد گرفت.


کد مطلب: 463636

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/463636/افت-فشار-آب-شهر-دوگنبدان-دلیل-تعمیرات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1