کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

نیروی انتظامی گچساران پیرامون انتشار فیلم تیراندازی به فعالان رسانه‌ای توضیح داد / افراد مجروح شده در این حادثه از اصحاب رسانه نمی‌باشند

21 خرداد 1402 ساعت 1:36

فرمانده انتظامی گچساران درپی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی به تعدادی از فعالان فضای مجازی و رسانه‌ای در دوگنبدان مرکز این شهرستان بمنظور تنویر افکار عمومی توضیحاتی داد.


فرمانده انتظامی گچساران درپی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی به تعدادی از فعالان فضای مجازی و رسانه‌ای در دوگنبدان مرکز این شهرستان بمنظور تنویر افکار عمومی توضیحاتی داد.
به گزارش کبنا، سرهنگ ارسلان خادمیان با اعلام این مطلب به رسانه‌ها، افزود: برابر اعلام خبر به پلیس ۱۱۰ در اسرع وقت ماموران کلانتری۱۲ و ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی با هماهنگی مقام قضایی به صحنه محل وقوع حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: در این حادثه پنج نفر به هویت‌های معلوم براثر تیراندازی با سلاح شکاری واصابت ساچمه، زخمی شده بودند.
سرهنگ خادمیان ابراز کرد: با هماهنگی مقام قضایی مستندات صحنه و فیلم‌های دوربین‌های مداربسته محل بررسی و مستندات جمع‌آوری و پرونده‌ای دراین زمینه تشکیل و با صدوردستورات قضایی مقتضی، شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.
وی ادامه داد: باتوجه به تحقیقات اولیه از شکات و مظنون بودن به افرادی، برابر دستور قضایی افراد مورد نظر احضار و یک دستگاه خودروی پژو پارس توقیف و پرونده مفتوح و در حال رسیدگی است.
سرهنگ خادمیان تصریح کرد: ضمنا برابر استعلام از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشخص گردید افراد مجروح شده دراین حادثه از اصحاب رسانه نمی‌باشند و فقط فعال فضای مجازی (پیج شخصی) می‌باشند.
وی افزود: با توجه به انتشار اخبار و درج مطالبی خلاف واقع در این خصوص قطعاً ضمن شناسایی، با انتشار‌دهندگان این گونه شایعات برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت و از مردم شریف شهرستان گچساران خواست به شایعات توجهی نکنند.
براساس آنچه که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده حوالی ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه شب پنجشنبه‌ای که گذشت، تعدادی از فعالان مجازی و رسانه‌ای در دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد در یک محفل دورهمی توسط فرد یا افراد ناملعومی مورد اصابت گلوله ساچمه‌ای قرار گرفته و سبب مصدومیت چهار نفر شده که به صورت سرپایی تحت مداوا قرار گرفته‌اند.
یک مقام امنیتی در استان کهگیلویه و بویراحمد پیرامون رنگ سیاسی دادن به این حادثه در شبکه‌های اجتماعی، ضمن رد این موضوع به ایرنا گفت: البته برای روشن شدن جزئیات دقیق این حادثه و صحت و سقم آن موضوع همچنان در دست بررسی است.


کد مطلب: 463404

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/463404/نیروی-انتظامی-گچساران-پیرامون-انتشار-فیلم-تیراندازی-فعالان-رسانه-ای-توضیح-افراد-مجروح-شده-این-حادثه-اصحاب-رسانه-نمی-باشند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1